Individuální doučování francouzského jazyka – Domažlice
Poskytujeme individuální doučování francouzského jazyka na míru.
I Domažlice je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Velmi oceňuji vstřícný přístup, jednoduchou domluvu, transparentní komunikaci a stálý přísun informací
Alžběta O.
Moc děkujeme za skvělou přípravu Martina, obě paní lektorky byly velmi vstřícné a milé. Online příprava s nimi syna bavila, ani jednou neřekl, že by se mu na hodinu nechtělo, sám si hlídal začátky hodin a vlastně ani pak nevypadal unaveně. A to, jak kvalitní byla výuka, vyplývá z Marťových výsledků u přijímaček (víceleté gymnázium): byl přijat a umístil se na 35. místě z 650 uchazečů. My jsme se s Marťou doma vůbec neučili.
Martin měl 2 lekce z CJ a 2 lekce z M týdně, před přijímačkami jsme přípravu zintenzivnili. S lektorkami se na všem dalo jednoduše dohodnout. Moc vám děkujeme!
Velký dík patří i Škole Populo, velmi oceňuji vstřícný přístup, jednoduchou domluvu, transparentní komunikaci a stálý přísun informací.
Lektor svým přístupem dokáže zaujmout
Jana G.
Škola Populo nám hodně pomáhá s doučováním syna (ADHD, porucha pozornosti). Lektor, který ho doučuje, ho svým přístupem dokáže zaujmout a vtáhnout do probírané látky. Jsme moc spokojeni.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost
Marcela R.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost s paní lektorkou Libuší Z. Její přístup, nadšení, znalosti a hlavně celkově přístup k Danovi je jedinečný, Dan je maximálně spokojený. K paní Libuši Z. si vytvořil až přátelský vztah a to samé můžeme napsat také o paní lektorce Markétě P. Obĕ lektorky opravdu plnĕ i více nahrazují Danovy paní učitelky ze školy!
Dcera byla s doučováním moc spokojena
Jana P.
Chtěli bychom Vám i s dcerou Ginou poděkovat za doučování. Dcera byla s doučováním moc spokojena, obě paní učitelky byly naprosto úžasné a moc se na ně těšila. Probraly učivo, kterému ze školy nerozuměla a nebo se ho vůbec neučili. Jak v češtině, tak i v matematice se velmi zlepšila. Ještě jednou moc děkujeme.
Dcera se naučila mnohem více než ve škole
Kateřina K.
Velká spokojenost s lektory, s jejich přístupem, a spoluprací s koordinátorkami. Dcera se naučila mnohem více než ve škole. I když on-line, vše v pořádku. Určitě doporučuji.
Velké poděkování Škole Populo
Pavla D.
Chtěla bych moc poděkovat všem, kteří se podíleli na přípravě mého syna na přijímací zkoušky na střední školu. Syn byl úspěšně přijat na obě dvě školy. Profesionální přístup, výborná spolupráce a komunikace, pravidelná hodnocení k proběhlým hodinám. Školu Populo určitě doporučuji!
Škola Populo byla opravdu skvělá volba
Radek R.
Se službami této školy jsem byl velice spokojený. Rok a půl jsem zde docházel na lekce čínského jazyka a zázemí, které mi Populo poskytlo, bylo opravdu úžasné. Po každé lekci mi přišel zápis z lekce, kde má lektorka hodnotila jak mou spolupráci, tak i pokroky. Škola Populo byla opravdu skvělá volba.
I přes všechnu náročnost této pandemické doby to holky společně zvládly, a dcera úspěšně odmaturovala z anglického jazyka.
Marcela V.
Ráda bych zaslala hodnocení pro lektorku Zuzanu K., která se poctivě celý rok věnovala mojí dceři s doučováním anglického jazyka v posledním maturitním ročníku. Dcera má s učením problémy, vše potřebuje vícekrát vysvětlit, ale jak jsem zjistila, není sama. Když jsme doučování na konci 3. ročníku domlouvali a začali již o letních prázdninách, nikdo netušil, že se učitelka s dcerou uvidí face to face pouze 2x. Díky za to, že mohla probíhal aspoň on-line dvouhodinovka každý týden. I přes všechnu náročnost této pandemické doby to holky společně zvládly, a dcera úspěšně odmaturovala z anglického jazyka. Jedno prosté a velké díky patří tedy od nás Zuzance a další velké díky určitě všem ve vašem týmu Školy Populo, že takto pomáháte rodičům a dětem zvládnout jejich přípravu do školy v tomto obzvlášť nelehkém období. Věřím, že když bude v budoucnu zase potřeba, jistě se na vás obrátíme. Přeji všem, aby se dařilo lépe a VY abyste měli za sebou pořád skvělé výsledky s dětmi a studenty. Přeji hezké prázdniny.
Motivovaný student + báječní lektoři = super výsledek!
Irena V.
Skvělí lektoři, pohodová příprava na přijímací zkoušky na gymnázium a radost dcery z přijetí ke studiu na vysněné škole obrovská. Za to vše patří velký dík celému týmu školy Populo, zejména pak paní lektorce a panu lektorovi - počty bodů, kterých dcera dosáhla ukázaly, že motivovaný student + báječní lektoři = super výsledek!
Slečna lektorka mi byla dobrou učitelkou a posunula mě se dál.
Barbora P.
V hodinách panovala vždy velice příjemná atmosféra. Lektorka se mi přizpůsobovala, jak jen bylo potřeba, byla milá a svým přístupem mě dokázala namotivovat. Na hodiny jsem se díky ní těšila. Byla mi dobrou učitelkou a posunula mě se dál.
Celý můj profesní život mi naplňovala práce s dětmi s mozkovými dysfunkcemi různě vyjádřenými. Škála tohoto vyjádření je široká a každé dítě s těmito drobnými odchylkami je něčím mimořádně zajímavé. Detailně rozklíčovat tuto škálu, poznat individuální mimořádnost každého dítěte a následně mu správně pomoci, byla velká výzva. Po 35 letech setkávání s těmito dětmi a jejich rodiči v rámci ambulantní praxe a při mém lektorování jejich učitelů v rámci DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků) mohu říct, že to byla krásně strávená léta. Po odchodu do důchodu se věnuji již jen pár hodin týdně speciálnímu doučování českého jazyka, což mi umožňuje Škola Populo v centru Prahy. Řídím se mottem, jehož přesnou citaci ani autora neznám, ale vystihuje to podstatné: “Za sto let bude každému jedno, v jakém jsem bydlel domě, jezdil autě a jaká byla výše mého bankovního konta. Ale jestli jsem pomohl jedinému dítěti, může to změnit celý svět.”
Mgr. Šárka Bauerová
lektorka matematiky
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Mgr. Markéta K.
lektorka českého jazyka a společenských věd
Markéta vystudovala češtinu a základy společenských věd na Filozofické fakultě Ostravské univerzity. Poté působila deset let na gymnáziu jako pedagog. V současnosti studuje psychologii na vysoké škole, jelikož je přesvědčena, že díky ní se může stát lepším učitelem a lektorem. A tak může lépe poznat svého studenta a přizpůsobit doučování jeho potřebám. Nejraději připravuje žáky na přijímací a maturitní zkoušky z českého jazyka. Když zrovna nedoučuje, či sama nestuduje, cvičí jógu, chodí na procházky, stará se o zahradu či se věnuje svému oblíbenému osobnostnímu rozvoji.
Ilona Poláková
lektorka českého jazyka, matematiky, zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, ZSV a ekonomie
Ilča vystudovala UMPRUM a 36 let se věnovala tanci. Součástí týmu Školy Populo se stala v květnu 2017. Kromě toho, že navrhuje interiérový design, se zajímá o architekturu, světovou ekonomiku, právo a psychologii. Ale nejvíce ji naplňuje práce s dětmi. V roce 2017 vypracovala studii pro vládu ČR na téma NRP, výživné, soudnictví a školství. Studie zaujala, což je dobré posunutí u nás v republice ohledně těchto témat, která snad zajímají každého z nás. Vlastní několik certifikátů, mimo jiné i z oblasti NRP. Dětem a studentům dodává sebedůvěru a vkládá do nich šanci uspět u zkoušek, zlepšit si kvalifikaci. Je velmi empatická, spolehlivá, svědomitá. Je vdaná, s manželem mají 5 dětí a 2 vnoučky. V současné době mají v pěstounské péči už dospělého chlapce. Jejím koníčkem je modelářství (letadla).
Tereza Matějková
lektorka anglického a českého jazyka
Tereza vystudovala Gymnázium Jana Valeriána Jirsíka v Českých Budějovicích a momentálně studuje na Pedagogické Fakultě Jihočeské Univerzity. Ve svém volném čase ráda čte, kreslí, nebo je s rodinou či přáteli. Pomáhat druhým, vidět pokroky a úsměvy na tváři ji naplňují a dělají radost. Učení by nemělo být pouze biflování, ale občas i zábava.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.