Individuální doučování japonského jazyka – Pardubice
Poskytujeme individuální doučování japonského jazyka na míru.
I Pardubice je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Rádi bychom Vám tímto poděkovali za celý školní rok za doučování matematiky. Synovi to velmi pomohlo k získání sebedůvěry v hodinách matematiky ve škole a také, za což jsme velmi rádi, ho matematika začala opravdu bavit. Ať už výuka probíhala u Vás nebo online, vždy bylo vše bez problémů a lektorka se synovi maximálně věnovala, vždy měla výuku perfektně připravenou a komunikaci s naším synem zvládala výborně. Určitě se na Vás po prázdninách opět s důvěrou obrátíme.
Syn je přijat na obě dvě školy v prvním kole.
Kremena S.
Tímto jsme Vám chtěla poděkovat za pomoc při přípravě mého syna Petra na SŠ. Syn je přijat na obě dvě školy v prvním kole. Speciálně děkování patří paní lektorce za její trpělivost, vstřícnost a ochotu. Kurzy museli oba dva zvládnout online. Nejvíc oceňuji, že syn začal spolupracovat, zlepšil se v učivu, nabyl vědomosti, které neměl a hlavně byl klidný. Náramná spokojenost. Budeme jen doporučovat a určitě se na Vás ještě obrátíme.
Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte
Věra D.
Ráda bych Vám poděkovala za doučování matematiky Vaší školou a dále slečně Kristýně P., která učí moji dceru Veroniku. Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte. Vzhledem k tomu, že má dcera diagnostikovanou dysfázii, tak je navíc stydlivá. A protože se stydí, tak je pro ni vždy lehčí říci, že neví. Co se týče její vyučující paní učitelky ve škole, ta považuje učivo za probrané, studenti si mají učivo zopakovat sami a vypracovat úkoly či testy sami. Výuku žádnou Veronika nemá. Po vysvětlení poslední látky dostala Veronika za domácí úkoly známky 2 a 2. Chtěla bych Vám tímto ještě jednou velice poděkovat. Děti jsou naše budoucnost. Co do nich vložíme, to se nám vrátí.
Moc děkuji celému týmu Školy Populo za přípravu mé dcery na přijímací zkoušky
Simona S.
Tímto bych celému Vašemu týmu Školy Populo chtěla moc poděkovat za přípravu mé dcery Sáry S. na přijímací zkoušky, které úspěšně zvládla, a byla přijata na gymnázium. Mějte se hezky.
S výukou jsme byli velice spokojeni.
Petra V., maminka
S výukou jsme byli velice spokojeni, lektorka byla velmi příjemná a působila na mého syna velice pozitivně. Jsme rádi, že jsme se na Vás obrátili a věříme, že využijeme Vašich služeb i do budoucna.
Dceru doučování baví
Sofie K.
Moc Vám děkuju, jsem s doučováním a celkově Vaším přístupem velmi spokojená, Sofii doučování baví.
Slečna lektorka mi byla dobrou učitelkou a posunula mě se dál.
Barbora P.
V hodinách panovala vždy velice příjemná atmosféra. Lektorka se mi přizpůsobovala, jak jen bylo potřeba, byla milá a svým přístupem mě dokázala namotivovat. Na hodiny jsem se díky ní těšila. Byla mi dobrou učitelkou a posunula mě se dál.
Tadeáš se v matematice opravdu zlepšil a víc si věří, jeho poslední známky jsou toho důkazem
Martina P.
Chtěla jsem vám poděkovat. Hlavní díky patří panu lektorovi Tomášovi Ch., Tadeáš se v matematice opravdu zlepšil a víc si věří, jeho poslední známky jsou toho důkazem, z poslední písemné práce dostal dokonce za jedna (jeho první jednička za pololetí). Jinak ze 4 a 5 je na známkách 3, 2 a teď 1. Než se začal doučovat byla matematika 4 až 5 , teď už je na horší trojce. Důležité je, že to opravdu chápe. A ještě tedy v angličtině, tam patří díky paní lektorce. Taky tam se Tadeáš hodně zlepšil a víc ho angličtina i hodiny angličtiny baví. Je teď na dvojkách ze trojek až čtyřek.
Mockrát dekuji.
Doučování na míru Školy Populo doporučuji na 100 %
Kristýna N.
Velice ráda bych poděkovala celé Škole Populo za to, že mi bylo umožněno doučování z matematiky na tak vysoké úrovni. Můj závěr středoškolského studia byl ohrožen nesložením státní závěrečné zkoušky z matematiky. Díky mé lektorce Irče B., která se mnou měla obrovskou trpělivost a dokázala mi matematiku doslova “nacpat do hlavy” za tak neuvěřitelně krátký čas, dnes s úsměvem konečně držím maturitní vysvědčení a můžu spokojeně pokračovat dál na VŠ. Doučování na míru Školy Populo doporučuji na 100 % a pár propagačních letáčků této školy jsem umístila i na teď už svém bývalém gymnáziu, aby případně jedinci, kteří se nacházejí v úzkých uličkách nějakého předmětu (jako já ještě před prázdninami), mohli zavítat právě sem, kde jim skutečně bude podána pomocná ruka. Irčo, díky za všechno, byla jsi mým strážným andělem matiky. Posílám hodně sil a štěstí do tvého boje na VŠ a třeba někdy zase na viděnou!
Neformálnost byla pro dceru velký bonus
Romana Š.
Dobrý den, ráda bych touto formou upřesnila, že jsme byli s paní lektorkou velmi spokojeni - vždy jsme se dokázali na všem výborně domluvit, její neformálnost byla pro dceru velký bonus (a pro mě také). Určitě dceři k úspěšným přijímacím zkouškám velmi pomohla, protože jsem neměla časovou kapacitu na doučování. Vždy byla vstřícná ohledně zvýšené potřeby na některé okruhy. Moc děkuji.
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Anton Morozov
Lektor matematiky a ruského jazyka
Anton vystudoval obor Obecnou matematiku a Matematické modelování na Masarykově univerzitě. S výukou studentů má mnohaleté zkušenosti a ve Škole Populo se věnuje výuce matematiky a ruského jazyka. Během výuky preferuje přátelskou atmosféru a věří, že každý student má potenciál dosáhnout svých nejlepších možných výsledků. Jeho cílem je, aby studenti odcházeli z výuky s novými znalostmi a měli dobrý pocit, že udělali kus práce. Mezi jeho nejsilnější stránky patří zodpovědnost, trpělivost a humor. Má rád přírodu, literaturu a cestování.
Věra Hájková
lektorka matematiky
Ve Škole Populo učí již druhým rokem a tráví zde mnoho hodin svého času. Studuje obor Matematika a její aplikace. Nabízí zábavnou formu učení pomocí hry za účelem rozšiřování obzorů, pochopení souvislostí a povzbuzení logického myšlení v oboru matematiky. Podporuje radost z nabytých vědomostí a schopností a také přirozeného postupu do vyšší úrovně vědění. Podněcuje eliminaci stresu a nervozity před zkoušením nebo důležitou písemnou prací. Vede žáka k dosáhnutí lepších výsledků a možnosti výběru kvalitnější školy. Často ji můžete potkat i na různých akcích Přírodovědecké fakulty v Olomouci, ráda nabídne hlavolamy a podělí se o své vědomosti.
Radek Šaroch
lektor matematiky a anglického jazyka
Radek je studentem oboru Mezinárodních vztahů - politologie na ZČU v Plzni. Díky středoškolskému vzdělání v oboru Strojírenství má dostatečné znalosti k doučení souvisejících předmětů, stejně tak díky univerzitním seminářům a cestování má kvalitní základy angličtiny. Doučování se věnuje jako koníčku, díky kterému může poskytnout znalosti ostatním. Svůj volný čas věnuje venkovním aktivitám a cestování po celém světě, díky němuž si stále zdokonaluje cizí jazyky. Mezi další zájmy patří tenis, golf a sledování seriálů.
Ing. Kateřina Borecká
lektorka anglického jazyka
Kateřina je ve Škole Populo lektorkou anglického jazyka. Kromě toho, že vystudovala obory Anglický jazyk pro manažerskou praxi a Personální management, je také držitelkou Cambridge certifikátu CAE. Zálibu v cizích jazycích objevila Kateřina na střední škole, kde se anglicky učila pouze s rodilými mluvčími. Kromě toho, že angličtinu vystudovala a denně ji využívá při své profesi, věnuje se již od studentských let také jejímu doučování. Cizí jazyky, ať už studium nebo doučování, považuje za svůj největší koníček. Během života jich studovala několik a dnes jejich znalost uplatňuje v pracovním životě. Jako personalista v mezinárodní společnosti se naučila pracovat s lidmi různých povah, profesí i národností. Mezi její klady patří touha neustále rozšiřovat své znalosti a dovednosti, které se pak snaží srozumitelně předat svým studentům. Kateřina je přátelský člověk, který rád pracuje s lidmi a pomáhá jim v cestě za dosažením jejich cílů.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.