Poskytujeme individuální doučování italského jazyka na míru.
I Zlín je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Náš Jarda se dostal na obě školy, kam se hlásil. Vyřiďte prosím můj dík lektorům, zejména sl. Hosové, Čižinské a Jouklové. Podle informací, které jsme dostali z jedné ze škol, kam se hlásil, Jarda řešil CERMAT testy lépe než 80 % ostatních žáků, což mu, vzhledem k ne příliš příznivému průměru známek na vysvědčení, výrazně pomohlo při přijetí. Vaši školu všem doporučuji. Peníze, které jsme za doučování u vás zaplatili, byly jednou z nejlepších investic, kterou jsme ve svém životě udělali.
Poděkování lektorovi.
Petr P.
Někdy okolo května jsem k Vám začal chodit na doučování angličtiny. Mojí prioritou bylo pouze udělat maturitní zkoušku didaktického testu. Můj lektor byl Michal M. a myslím si, že jen díky němu nyní mám maturitní zkoušku úspěšně splněnou. Rád bych mu poděkoval osobně, ale bohužel na něj nemám kontakt, proto prosím, abyste mu alespoň touto cestou vyřídili mé poděkování.
Školu Populo doporučuji
Jolana K.
Nejen kvalitní výuka, ale také způsob komunikace s klienty jsou důvody, pro které Školu Populo doporučuji svým známým.:-)
Neformálnost byla pro dceru velký bonus
Romana Š.
Dobrý den, ráda bych touto formou upřesnila, že jsme byli s paní lektorkou velmi spokojeni - vždy jsme se dokázali na všem výborně domluvit, její neformálnost byla pro dceru velký bonus (a pro mě také). Určitě dceři k úspěšným přijímacím zkouškám velmi pomohla, protože jsem neměla časovou kapacitu na doučování. Vždy byla vstřícná ohledně zvýšené potřeby na některé okruhy. Moc děkuji.
Chtěla bych poděkovat celému týmu Školy Populo.
Czujková, K., maminka
Dobrý den, chtěla bych poděkovat celému týmu Školy Populo, především paní lektorce Janě Žolnerčíkové, která připravovala dceru Veroniku na přijímací zkoušky z českého jazyka. Díky skvělému a profesionálnímu přístupu paní lektorky dcera učivo pochopila, na doučování chodila ráda a dostala se na její vysněnou střední školu – Předškolní a mimoškolní pedagogika. Škola vždy výborně spolupracovala s našimi časovými požadavky a také zajistila mimořádné doučování z chemie. Ještě jednou velké díky a mnoho spokojených studentů a rodičů.
Stačilo 10 vyučovacích hodin a syn všechno krásně pochopil
Lenka N.
Chtěla bych poděkovat za perfektní přípravu a doučování panu učiteli Lukáši H., které mělo úspěch a můj syn Michal udělal reparát. Stačilo 10 vyučovacích hodin a všechno krásně pochopil. V budoucnu, když bude potřeba, tak se opět určitě ozveme.
Procvičování dceru posunulo kupředu
Jana K.
Jsme moc spokojeni, s přístupem, koordinací i způsobem výuky a současně vidím na dceři pokroky, které udělala. Bez ohledu na to, zda bude v přijímacím řízení úspěšná, je již nyní vidět, že ji procvičování posunulo v obou předmětech kupředu. Také jsme s manželem ocenili možnost vyzkoušet si příjímačky nanečisto, kterých jsme rádi využili.
Domče se podařilo dosáhnout 84 bodů
Luděk D.
Chtěl jsem vám touto cestou poděkovat za skvělou přípravu Domči k přijímacím zkouškám. Podařilo se jí dosáhnout 84 bodů v obou případech (Hejčínské a Slovanské gymnázium) se umístila na 5. místě. Vyřiďte prosím pozdravy oběma lektorům!
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Díky přípravě věděl, jak se má vše vyplňovat a nepokazil to...
Markéta L.
Vážení koordinátoři a všichni další v Populu,
chtěla bych vám poděkovat za přípravu mého syna Adama k přijímačkám,
začal k vám chodit na výuku matematiky a češtiny už v osmé třídě, v deváté třídě byl vámi připravován cíleně k přijímacímu řízení, dále absolvoval dvakrát zkoušky nanečisto, což mu také prospělo, jelikož u prvních zkoušek nanečisto špatně křížkoval a vypisoval výsledky do formuláře.
Díky tomu věděl, jak se má vše vyplňovat a nepokazil to na přijímačkách, což by asi moc dobře nedopadlo.
Ale nejen to, zvládl i matematiku i češtinu jako takovou a byl přijat na oba maturitní obory, na které se přihlásil.
Tímto vám ještě jednou moc děkuji a přeji hodně úspěšných žáků, kteří díky Populu uspějí u přijímacího řízení.
Tereza studuje český jazyk a anglický jazyk na Slezské univerzitě v Opavě a ráda by své znalosti předávala dál. Již při studiu základní školy ji bavilo pomáhat spolužákům s učením a od střední školy doučuje své dva mladší sourozence anglický jazyk. Český jazyk je její vášeň, kterou se zabývá i ve svém volném čase, a to například psaním povídek. Má ráda děti a celkově práci s lidmi a v kolektivu. Mezi její další zájmy patří hudba, zvířata a čtení knih.
Františka Kopřivová
lektorka anglického a španělského jazyka
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Silvie Bystřičanová
lektorka anglického jazyka, českého jazyka a českého jazyka pro cizince
Silvie je studentkou Filozofické fakulty Ostravské univerzity, dvouoboru Český jazyk a literatura a Základy společenských věd. Vyučuje český jazyk, češtinu pro cizince a anglický jazyk v různých formách – od běžného doučování, přes přípravu na přijímačky na střední školy, až po přípravu k maturitě. Čeština a angličtina jsou jejími koníčky, podobně jako její lektorská činnost. Její práce ji velmi baví, je pro ni praxí pro její budoucí povolání – učitelky na střední škole. Ve volném čase ráda cestuje, studuje jazyky, jezdí na koni a vede volnočasový kroužek pro děti.
Patrik Šťasta, DiS.
lektor matematiky, ekonomie a účetnictví
Patrik se věnuje doučování již několik let. Ve Škole Populo se zaměřuje na matematiku, účetnictví a ekonomii. Věří, že matematiku může pochopit každý, když se jí přestane bát. Proto jí nejen rád učí, ale i sám studuje. Může být totiž zábavná, logická a hlavně užitečná. Kromě toho rád pomáhá i s předměty účetnictví a ekonomie, které studoval na Vyšší odborné škole v Klatovech. Je dokonce takový nadšenec do účetnictví, že založil vlastní firmu, aby v něm získal i potřebnou praxi a mohl se zároveň rozvíjet i na poli podnikání. Na práci lektora má rád, že může předávat své znalosti dál, a to zajímavou a zábavnou formou. Kromě doučování, studia a podnikání má rád také filmy, seriály, cestování a hudbu.
Kristýna Zlatníčková
lektorka anglického a českého jazyka
"Už odmala mě bavilo učit sebe i ostatní, možná protože pocházím z učitelské rodiny. Doma mě všichni vždy podporovali a díky této podpoře nyní studuji na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Mezi mé záliby patří čtení a hudba, čímž trávím většinu svého volného času. Preferuji individuální přístupy k učení, což mi je ve Škole Populo umožněno. Našla jsem si zde ideální místo na získání cenné praxe a seznámení se s mnoha lidmi, kteří mi pomáhají se neustále zlepšovat."
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.