Poskytujeme individuální doučování fyziky na míru.
I Kolín je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Chtěla bych poděkovat za vynikající přípravu na opravnou zkoušku
Kristýna K.
Chtěla bych touto cestou poděkovat paní učitelce Ljubě K. za vynikající přípravu na opravnou zkoušku z češtiny. Hlavně děkuji za její trpělivost a pevné nervy. Dnes jsem vykonala opravnou zkoušku a postoupila do dalšího ročníku. Ještě jednou moc moc děkuji.
Ještě jednou děkuji a pokud budeme potřebovat, určitě se na Vás opět obrátíme
Vladimír B.
Co se týká hodnocení výuky mého syna tak jsem byl velmi spokojený. Sice jsem nebyl ani u jedné vyučovací hodiny přítomný, ale syn byl spokojený z přístupu lektora (pan Vala), protože se spolu mohli bavit hned jako když se znají delší dobu. To oceňuji asi nejvíc (prolomení ledů hned v úvodu). Využívali jsme pouze pár vyučovacích hodin než půjde syn na přijímačky aby si ještě dopiloval věci kde si není jistý popř. které mu nejdou. Vše proběhlo v pohodě a syn byl následně přijatý na obě školy kde přijímačky dělal. Zároveň bych chtěl pochválit rychlost a přístup koordinátorky, která mi výuku zařídila rychlostí blesku během několika hodin a k mé maximální spokojenosti (já myslel, že doučování už není možné v tak krátké době a těsně před konáním přijímacích zkoušek sehnat). Ještě jednou děkuji a pokud budeme potřebovat, určitě se na Vás opět obrátíme.
Dcera se neuvěřitelně zlepšila
Grazyna Z.
Populo využíváme už druhým rokem, a to matematiku pro 7. a 8. třídu. Jsem naprosto spokojená. Dcera se neuvěřitelně zlepšila. Doučování můžu všem doporučit. Cena odpovídá kvalitě, je to investice do vzdělání.
Zlepšila jsem se v obou předmětech, a to výrazně
Denisa M.
Chtěla bych poděkovat Janě L. a Andree B. za doučování fyziky a anglického jazyka. Díky nim jsem se zlepšila v obou předmětech, a to výrazně. Moc děkuji.
Dostala jsem se na obě školy
Nicole J.
Moc bych chtěla poděkovat lektorce Kateřině H. Skončila jsem na prvním a čtvrtém místě.
Stres z výsledků ve škole zmizel
Radka V.
Ráda bych vyjádřila spokojenost s doučováním ve škole Populo, syn (8. třída) chodí již rok a půl a za tu dobu se opravdu zlepšil. Včera hlásil, že to vypadá na pololetní vysvědčení na 1 z matematiky (ještě bude přezkoušen :)) a i z češtiny. Je to velká změna oproti neustálým stresům, které jsme dříve kvůli škole doma prožívali, kdy známky nebyly dobré. Velké poděkování patří paní lektorce Polákové, za celý její přístup k vyučování a k dítěti. Rádi budeme s doučováním u Vás dále pokračovat.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Děkujeme
Eva K.
Syn byl precizně připraven. Umístil se 11tý v přijímacím řízení na čtyřleté gymnázium. Děkujeme
Děkuju a doporučuju všem.
Radoslav Z.
Rád bych Vám tímto velice poděkoval za přípravu mé dcery z českého jazyka a z matematiky. Díky Vám se dostala na obě dvě školy. Děkuju a doporučuju všem.
Moc si vážíme spolupráce s Vaší školou.
Jitka V.
Moc si vážíme spolupráce s Vaší školou. S Vámi poskytovanými službami jsme velmi spokojení a budeme moc rádi, pokud jich budou naši stipendisté i studenti, kteří se na nás obrací i mimo stipendijní program, moci využívat i nadále.
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Eliška Hladíková
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Radka Pancáková
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tatjana Mitrovičová
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Anastázie Tóthová
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.