Poskytujeme individuální doučování elektrotechniky na míru.
I Most je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Chci moc poděkovat za přípravu syna ke zkouškám z matematiky, jste skvělí, že i v době pandemie takhle fungujete. Děkujeme.
Tímto chci vám všem moc poděkovat za perfektní koordinaci doučovacích lekcí.
Silvie V.
Dobrý den,chtěla bych tímto vám všem moc poděkovat za perfektní koordinaci doučovacích lekcí, ale nejvíce však chci poděkovat sl. Lucii H. za perfektní a precizní přípravu mého syna Jakuba Fanty k didaktickému testu z ČJ, Jakub u testu uspěl na 60% s 30 body. Nevím jak jinak Vám mám poděkovat, Jakub se testu opravdu bál, velice dobře si uvědomoval, že je to jeho poslední pokus, o to víc byl ve stresu. Lucie, patří Vám velký """"DÍK"""", Kuba Vás velice chválil.
Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů, perfektní zpětná vazba od lektorů.
Milan P.
Rádi bychom poděkovali celému týmu Školy Populo za přípravu naší dcery k přijímacím zkouškám na SŠ. Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů (změny rozvrhu na ZŠ a nutnost změn termínů hodin s lektory atd.), perfektní zpětná vazba od lektorů. Po absolvování vstupního testu a zjištění, že na konci prvního pololetí 9. třídy nemají ve škole probránu ještě část učiva z 8. třídy, jsme byli velmi skeptičtí k možnosti úspěšného přijetí dcery na SŠ. Že je způsob online výuky na dceřině ZŠ špatný jsme věděli, ale netušili jsme, že je to až tak zlé. Velké poděkování tímto míří k lektorům, paní Evě J. (český jazyk) a panu Mariánu S. (matematika). Ačkoliv jinak dceři online výuka příliš nevyhovuje, s oběma lektory a jejich výukou byla velmi spokojena a nemohla si jejich přístup a postupy vynachválit. Za nás, rodiče, jim děkujeme za hodnocení z vyučovacích hodin, kdy jsme snadno zjistili, kde dcera potřebuje přidat. Závěrem snad jen výsledky - dcera byla úspěšně přijata na oba obory, na které se hlásila a skončila na 5. místě z 45 a na 6. místě z 29 přihlášených. Na oba obory je přijímáno pouze 10 žáků, takže pro nás všechny vynikající výsledek, kterého by bez přípravy s Vašimi lektory určitě nedosáhla.
Koncept školy je vynikající a hlavně funguje!
Monika S.
Do školy Populo jsem přihlásila syna po 1. pololetí v 7.třídě. Bohužel 6. třída strávená doma na distanční výuce byla pro dvanáctiletého sportovce devastující. Poprosila jsem o kompletní doučování, dotažení základů učiva z 2. stupně. Nadchla mě perfektní komunikace, domluva, komentáře k hodinám, připomenutí hodiny....koncept školy je vynikající a hlavně funguje! Syn je již zpátky na úrovni známek 1-2, víc se nepřipravuje, občas "frflá", že tam musí jít....normálka. Děkuji moc všem dámám, které vše bezvadně zorganizovaly a zařídily.
Děkuji Škole Populo za pomoc při distanční výuce, za připomínací SMS zprávy a za výbornou komunikaci koordinátorek.
Jiřina H.
Děkuji Škole Populo za pomoc při distanční výuce, za připomínací SMS zprávy a za výbornou komunikaci koordinátorek. Zvláštní poděkování patří lektorovi Štěpánovi N. (matematika) a Adéle K. (anglický jazyk). Štěpán mnohdy suploval klasickou výuku a neukončil hodinu, dokud si nebyl jistý, že je vše v pořádku. Dokázal i odbourat strach z neoblíbeného předmětu, protože jeho výklad neměl chybu. To vše za situace, kdy byl sám odkázán na samostudium v posledním ročníku VŠ. Adélka nenechala nic náhodě a připravila a prozkoušela všechny záludnosti, které by mohly nastat při přijímacím pohovoru z angličtiny. A výsledek - 2. místo v pořadí ze 60 uchazečů!
Vyhovuje individuální přístup
Jitka Z. V.
S doučováním jsme spokojeni. Víťovi vyhovuje individuální přístup. Zatím všechny lektorky byly příjemné a Víťa je má rád. Nemáme, co bychom vytknuli. Děkujeme.
Naše děti výuka baví
Lenka M.
Jsme velmi spokojeni. Všichni lektoři jsou opravdu vstřícní, naše děti výuka baví a dělají velké pokroky. Zvláště bychom chtěli ocení flexibilitu a ochotu stále naše lekce přizpůsobovat sportovnímu programu našich dětí. Velmi se nám líbí zpětná vazba, takže i my rodiče máme stále přehled o dění.
Moc děkujeme Vám i lektorům
Pavel Z.
V letošním školním roce jste se postarali o přípravu k přijímacím zkouškám pro naši vnučku Emmu. S radostí Vám mohu oznámit, že úspěšně složila přijímací zkoušky na gymnázium. Je to v nemalé míře i Vaší zásluhou. Moc za to děkujeme Vám i lektorům Zuzaně A. a Danielovi L. Ještě jednou Vám děkuji.
Doporučuju moc.
Matěj Č.
Na reparát jsem se učil měsíc a úspěšně jsem postoupil do dalšího ročníku. Doporučuju moc.
Mockrát děkuji
Lucie L.
Chci celému Populu moc poděkovat, za to jak jste mě připravili na maturitu. Ze španělské maturity jsem prošla se známkou 2 a uvědomuju si, že bez vaší pomoci bych to nezvládla. Lektorky, jak první, tak i druhá, byly moc úžasné, příjemné a hodně mě toho naučily. Tak vám ještě jednou mockrát děkuji.
Denisa se momentálně věnuje magisterskému studiu matematiky a chemie na Univerzitě Hradec Králové. V minulosti si vyzkoušela studium matematiky na University de Granada ve Španělsku, která ji dle jejich slov rozšířila pohled na matematiku jako takovou. Je toho názoru, že k matematice si může najít každý cestu, záleží pouze na tom, jak na ni bude nahlížet. To je taky jeden z důvodů, proč šla pracovat do Školy Populo. Naplňuje ji pocit, když může někomu ukázat matematiku v jejím pravém světle. Ne jako holá fakta, která spadla z nebe, nýbrž jako druh smýšlení plné logických souvislostí. Denisa se mimo jiné věnuje závodně volejbalu, neboť jak říká, je třeba namáhat i jiné části těla než pouze mozek.
Vendula Hrbková
lektorka anglického jazyka
Vendy momentálně žije v Brazílii. Cizí jazyky jsou jejím koníčkem i prací. Angličtinu si nejprve zdokonalila v Anglii a v Irsku, kde pracovala jako Au-pair a poté si ji zamilovala v Dánsku, kde jazyk studovala. Věří, že každý potřebuje individuální přístup a takto i pracuje. Je trpělivá, kreativní a má ráda interakci a zpětnou vazbu. Ve volném čase tančí, tvoří, vaří nebo se prochází na pláži. Na společné hodiny se studenty se velmi těší.
Věra Hájková
lektorka matematiky
Ve Škole Populo učí již druhým rokem a tráví zde mnoho hodin svého času. Studuje obor Matematika a její aplikace. Nabízí zábavnou formu učení pomocí hry za účelem rozšiřování obzorů, pochopení souvislostí a povzbuzení logického myšlení v oboru matematiky. Podporuje radost z nabytých vědomostí a schopností a také přirozeného postupu do vyšší úrovně vědění. Podněcuje eliminaci stresu a nervozity před zkoušením nebo důležitou písemnou prací. Vede žáka k dosáhnutí lepších výsledků a možnosti výběru kvalitnější školy. Často ji můžete potkat i na různých akcích Přírodovědecké fakulty v Olomouci, ráda nabídne hlavolamy a podělí se o své vědomosti.
Jiří Jakoubek
lektor českého jazyka
"Jsem lektorem Školy Populo již více než rok. Nejčastěji připravuji žáky na přijímací zkoušky z českého jazyka. Věřím, že učitel a student mají společný cíl - měli by tedy spolupracovat a být si rovni. Zakládám si proto na kamarádském přístupu. Vše se dá naučit a každý se zvládne naučit - stačí jen chtít."
PaedDr. Yveta Heyrovská
lektorka českého jazyka
Celý můj profesní život mi naplňovala práce s dětmi s mozkovými dysfunkcemi různě vyjádřenými. Škála tohoto vyjádření je široká a každé dítě s těmito drobnými odchylkami je něčím mimořádně zajímavé. Detailně rozklíčovat tuto škálu, poznat individuální mimořádnost každého dítěte a následně mu správně pomoci, byla velká výzva. Po 35 letech setkávání s těmito dětmi a jejich rodiči v rámci ambulantní praxe a při mém lektorování jejich učitelů v rámci DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků) mohu říct, že to byla krásně strávená léta. Po odchodu do důchodu se věnuji již jen pár hodin týdně speciálnímu doučování českého jazyka, což mi umožňuje Škola Populo v centru Prahy. Řídím se mottem, jehož přesnou citaci ani autora neznám, ale vystihuje to podstatné: “Za sto let bude každému jedno, v jakém jsem bydlel domě, jezdil autě a jaká byla výše mého bankovního konta. Ale jestli jsem pomohl jedinému dítěti, může to změnit celý svět.”
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.