Prohlédněte si nabídku našich doučovacích balíčků. Ať už potřebujete procvičit učivo nebo se připravit na přijímací zkoušky, doučovací balíčky vám pomohou dosáhnout vašich cílů.
Pomůžeme vám s matematikou efektivně a bez stresu. Každý den připravujeme více než 160 studentů.
Na doučování matematiky jsme nejlepší v České republice, což dokazuje 3 800+ ověřených recenzí od spokojených klientů Školy Populo. Víme, že skvělých výsledků může dosáhnout každý.
Ve Škole Populo vás připravíme individuálně: lektor se věnuje pouze vám. Díky pravidelné zpětné vazbě po každé lekci budete mít přehled o svém pokroku.
Doučování může probíhat prezenčně na našich pobočkách, nebo online z pohodlí vašeho domova. Máte možnost volby délky lekce, intenzity doučování a počtu lekcí.
Kontaktujte nás a společně najdeme nejlepší způsob, jak vám pomoci zlepšit znalosti matematiky. Konzultace je zcela ZDARMA.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Jsem naprosto spokojená a velmi doporučuji
Marcela Č.
Naprosto úžasný, chápavý a příjemný přístup. Umí dobře naslouchat a poradí. Velmi oceňuji profesionální chování. Moc hezké prostory pro výuku. Jsem naprosto spokojená a velmi doporučuji.
Děti chtějí v doučování pokračovat, moc je to baví a pomáhá jim to
Jitka N.
Ráda bych touto cestou poděkovala za vaše služby. Využívala jsem doučování po celý školní rok 2021/2022 pro syny: Olivera - český jazyk a matematika a Jana - matematika a fyzika.
Mé velké díky patří tedy vyučujícím paní Ljubě K. (český jazyk) a paní učitelce Marii Z. (matematika) - za Olivera.
Oliver udělal za celý školní rok obrovský pokrok a výrazně se zlepšil v těchto předmětech, ale i v jiných.
Výsledkem bylo, že Oliver měl na konci osmé třídy vyznamenání. Na tomto úspěchu mají, kromě Olivera, zásluhu i jeho doučující.
Honza se také velice zlepšil, takže bych ráda poděkovala i panu Lektorovi Martinovi Z.
A asi nejvíc vás potěší, že oba dva kluci, byť sem tam na "doučko" zapomněli, se na doučování velice těší. Projednávala jsem s nimi, že bychom mohli polevit a nemít doučování tak často nebo i vůbec, což se týkalo hlavně staršího syna a přišlo velké rozčarování v podobě nesouhlasu dětí, že chtějí v doučování pokračovat, že je to baví a moc jim to pomáhá.
A samozřejmě bych ráda poděkovala koordinátorkám školy, které jsou nesmírně milé, vstřícné a v mém případě velmi trpělivé... protože dost často zapomínám.
Děkuji, že vždycky zavoláte, když dítko nedorazí na on-line hodinu, že mi zavoláte i třikrát za sebou, když zapomenu něco nastudovat a odpovědět.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost
Marcela R.
Ráda bych Vám upřímně napsala maximální spokojenost s paní lektorkou Libuší Z. Její přístup, nadšení, znalosti a hlavně celkově přístup k Danovi je jedinečný, Dan je maximálně spokojený. K paní Libuši Z. si vytvořil až přátelský vztah a to samé můžeme napsat také o paní lektorce Markétě P. Obĕ lektorky opravdu plnĕ i více nahrazují Danovy paní učitelky ze školy!
Škola Populo nám byla doporučena a naší volby rozhodně nelitujeme
Klára B.
Škola Populo nám byla doporučena a naší volby rozhodně nelitujeme. Naší prioritou bylo připravit dceru na přijímací zkoušky na osmileté gymnázium, tj. zapracovat zejména na češtině a matematice, potažmo i na procvičování CERMAT testů. Dcera měla za dobu přípravy možnost vyzkoušet několik lektorů a vždy to byli lektoři výborní, schopní dceři vše srozumitelně vysvětlit, ochotní, milí. Ocenila jsem i zpětnou vazbu, kdy mi vždy po hodině přišlo hodnocení, jak dcera pracovala, v čem je potřeba zabrat nebo naopak co se jí daří. Co se nám líbilo nejvíce, je individuální přístup, kdy se lektor věnuje pouze jednomu žáku, má tedy opravdu možnost pořádně probíranou látku vysvětlit, přesvědčit se, že ji student pochopil a případně dovysvětlit. Nemůžu nezmínit ani přístup slečen na recepci. Nikdy nic nebyl problém, vždy jsme se na všem bez problémů dohodli. Naprosto profesionální přístup. V neposlední řadě nelze nezmínit ani zázemí Školy Populo. Pro studenty je zde vždy nachystáno občerstvení ve formě nápojů a malých svačinek. Opravdu milá pozornost. Za nás tedy můžu Školu Populo jen doporučit, dcera přijímací zkoušky úspěšně složila a je to určitě zásluhou profesionálního přístupu celého týmu školy. Děkujeme.
Veľmi ďakujem Škole Populo za zabezpečenie lekcií španielčiny.
Pavlína M.
Veľmi ďakujem Škole Populo za zabezpečenie lekcií španielčiny. Ako úplná začiatočníčka som ocenila, že mi bola vybraná veľmi zdatná, ale zároveň aj trpezlivá lektorka, ktorá sa snaží každú lekciu prispôsobiť mojim potrebám. Jej príprava na jednotlivé lekcie je vždy veľmi starostlivá a vďaka nej som v španielčine po každej hodine istejšia. Tiež by som chcela oceniť koordinátorky Školy Populo, ktorých prístup je veľmi ústretový a profesionálny, a celkové fungovanie Školy na mňa vždy pôsobilo priateľským dojmom. Školu Populo a jej lektorov môžem všetkým len odporučiť.
Škola Populo byla opravdu skvělá volba
Radek R.
Se službami této školy jsem byl velice spokojený. Rok a půl jsem zde docházel na lekce čínského jazyka a zázemí, které mi Populo poskytlo, bylo opravdu úžasné. Po každé lekci mi přišel zápis z lekce, kde má lektorka hodnotila jak mou spolupráci, tak i pokroky. Škola Populo byla opravdu skvělá volba.
Práci lektorky musím ohodnotit jako skvělou, řekla bych přímo se vymykající standardům dnešní doby
Kateřina V.
Chtěla bych oznámit, že moje dcera Sára, která k Vám chodila na doučování z matematiky, složila přijímací zkoušky úspěšně (matematika - 41 bodů) a byla přijata na obě školy dle svého výběru. Tímto bych ráda vyjádřila svůj dík Škole Populo, a zejména lektorce Dominice H., která se Sárou pracovala a jejíž práci musím ohodnotit jako skvělou, řekla bych přímo se vymykající standardům dnešní doby. Slečna Dominika byla nejen vždy dochvilná, ale také ochotná dokončit rozdělanou práci nad časový rámec hodiny. Na výuku byla vždy připravená (což bylo umožněno nejen tím, že skvěle ovládá svůj obor, ale také její schopností přesně analyzovat studentovy potřeby). Práce s ní byla systematická, což se týkalo nejen průběhu samotné lekce, ale i domácí přípravy, ke které vždy poskytla dostatek relevantních zadání. Bylo zřejmé, že neváhá přípravě věnovat svůj čas a vyhledat a sestavit materiály tak, aby byly zacíleny přesně na potřeby studenta a situace. Ocenili jsme též její zpětnou vazbu. Nejenže byla v Sářině případě většinou pozitivní :-), ale nikdy nebyla odbytá a odpovídala skutečnosti tak, jak Sáru známe. V neposlední řadě bych chtěla též ocenit osobnost slečny Dominiky a její komunikační schopnosti - Sára je poměrně plachý člověk a obtížně navazuje nové kontakty, přesto pracovala se slečnou lektorkou bez problémů a s potěšením. Ještě jednou tedy děkuji za zprostředkování tohoto doučování.
Děkuji za profesionální přístup po celou dobu přípravy našich dětí
Jan L.
Za poslední 2 roky jsme využili vašich služeb, jak při přípravě našeho syna na příjímací zkoušky na SŠ, tak pro přípravu dcerky na maturitu ze španělštiny. Chtěl bych vám tímto poděkovat za profesionální přístup po celou dobu přípravy našich dětí. S Vašimi službami jsme byli velice spokojeni.
Určitě Školu Populo doporučuji
Erika N.
Využili jsme doučování v době koronavirové pro přípravu na testy z angličtiny i přijímací testy. Výsledky jsou znatelné a viditelné už po prvních hodinách. Lektor nám byl vybrán na míru, přesně dle našich požadavků. Určitě Školu Populo doporučuji. A pouze jediná rada: při zadávání Vašich požadavků buďte co nejpřesnější a vždy řekněte podrobně co potřebujete. Jen tak Vám mohou vyhovět k Vaší spokojenosti.
Moc Vám děkuji za to, že jste se mu věnovali a pomohli zvládnout přijímací zkoušky.
Nováková Aranka
Píši za Zdeňka Nováka, který dělal přijímací zkoušky na chemickou školu v Pardubicích a strojírenskou v Brně. Na obě školy se dostal. Moc Vám děkuji za to, že jste se mu věnovali a pomohli zvládnout přijímací zkoušky.
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Mgr. Jiřina Matoušková
lektorka matematiky
Jiřina věnovala celý svůj dosavadní život pedagogické činnosti jako středoškolská učitelka matematiky a jako výchovná poradkyně. Již druhým rokem nabízí své dlouholeté zkušenosti ze školského prostředí i osobního života Vám, klientům Školy Populo. Tuto školu si zvolila proto, že individuální a kamarádský přístup mnohdy nahradí učení bez přemýšlení ze školských hodin, kde často učitel spíše musí nejprve vychovávat, a potom teprve ve zbytku hodiny žáky motivovat, učit a naučit a ještě hlídat zvonění na přestávku. Za největší devizu Školy Populo považuje úsměv na tváři klienta, který odchází z hodin povzbuzen a vytyčený cíl, který si zvolil, se mu již nezdá tak vzdálený a přijme za své citát Senecu ml. „Učíme se pro život, ne pro školu.
Daniel Rampas
lektor českého jazyka a matematiky
Daniel začal s doučováním již v roce 2015, kdy začal využívat své znalosti a dovednosti k tomu, aby mohl pomáhat svým kamarádům. Jeho prioritou byla vždy spíše matematika nebo český jazyk, ale dokáže Vás doučit také anglický jazyk či ekonomiku nebo účetnictví. Nyní studuje ekonomický obor na Západočeské univerzitě v Plzni. Kromě své soukromé doučovací praxe také spolupracoval na mezinárodní integraci cizinců do České republiky právě v oblasti vzdělávání. Daniel uznává velmi přátelský přístup se skvělou atmosférou, což může být doprovázeno nejen faktickými příklady z praxe, ale také dobrým smyslem pro humor. V této příležitostí vidí zejména tu možnost změnit někomu pohled na vzdělávání, ale také díky tomu může zajistit růst druhých nebo jejich dobré výsledky, a to je dle jeho slov ten nejlepší pocit.
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Tatjana Mitrovičová
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Ilona Poláková
lektorka českého jazyka, matematiky, zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, ZSV a ekonomie
Ilča vystudovala UMPRUM a 36 let se věnovala tanci. Součástí týmu Školy Populo se stala v květnu 2017. Kromě toho, že navrhuje interiérový design, se zajímá o architekturu, světovou ekonomiku, právo a psychologii. Ale nejvíce ji naplňuje práce s dětmi. V roce 2017 vypracovala studii pro vládu ČR na téma NRP, výživné, soudnictví a školství. Studie zaujala, což je dobré posunutí u nás v republice ohledně těchto témat, která snad zajímají každého z nás. Vlastní několik certifikátů, mimo jiné i z oblasti NRP. Dětem a studentům dodává sebedůvěru a vkládá do nich šanci uspět u zkoušek, zlepšit si kvalifikaci. Je velmi empatická, spolehlivá, svědomitá. Je vdaná, s manželem mají 5 dětí a 2 vnoučky. V současné době mají v pěstounské péči už dospělého chlapce. Jejím koníčkem je modelářství (letadla).
Markéta Matějková
lektorka českého jazyka, matematiky, anglického jazyka, německého jazyka, chemie a biologie
Markéta studuje třetím rokem na Univerzitě Hradec Králové biologii a chemii s učitelstvím. Jejím snem je už od malička stát se učitelkou. Doučování se věnuje již delší dobu. Vše začalo od doučování spolužáků, mladší sestry a od podzimu 2019 působí ve Škole Populo. Hodiny s žáky ji velmi baví a má radost za každý žákův úspěch. Doučuje biologii, chemii, český jazyk, matematiku, a také zvládne zopakovat s žáky anglický a německý jazyk. Ve svém volném čase se věnuje cyklistice, lyžování, procházkám v přírodě a práci v laboratoři.
Andrea Javůrková
lektorka matematiky
Andrea je u nás lektorkou matematiky. Snaží se studentům ukázat, že i tento předmět může být zábavný a jednoduchý, když je podán tou správnou cestou, která je pro každého jednotlivce odlišná. Je studentkou Vysokého učení technického v Brně oboru Architektura pozemních staveb. Ráda se věnuje objevování nových míst, architektuře, sportu a celkově zdravému životnímu stylu. Baví ji práce s lidmi a chtěla by jim předávat své zkušenosti.
Anastázie Tóthová
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Věra Hájková
lektorka matematiky
Ve Škole Populo učí již druhým rokem a tráví zde mnoho hodin svého času. Studuje obor Matematika a její aplikace. Nabízí zábavnou formu učení pomocí hry za účelem rozšiřování obzorů, pochopení souvislostí a povzbuzení logického myšlení v oboru matematiky. Podporuje radost z nabytých vědomostí a schopností a také přirozeného postupu do vyšší úrovně vědění. Podněcuje eliminaci stresu a nervozity před zkoušením nebo důležitou písemnou prací. Vede žáka k dosáhnutí lepších výsledků a možnosti výběru kvalitnější školy. Často ji můžete potkat i na různých akcích Přírodovědecké fakulty v Olomouci, ráda nabídne hlavolamy a podělí se o své vědomosti.
Ing. Lenka Kurečková
lektorka anglického jazyka, matematiky a deskriptivní geometrie
Lenka začala být součástí týmu Školy Populo v prosinci 2017 jako lektorka angličtiny a matematiky. Má ráda anglický jazyk, jelikož miluje cestování a poznávání lidí a jejich kultur. Matematiku považuje také za celosvětový jazyk, který nepotřebuje překlad. Vystudovala Technickou univerzitu, pracovala na více pozicích v průmyslové sféře, ale stále jí to víc táhlo k humanitním oborům. Po změně bydliště se Brno stalo jejím domovem se vším, co k tomu patří. Volný čas věnuje čtení psychologické literatury, setkávání s pohodovými lidmi, poslouchání hudby a všemu ostatnímu, co jí nabíjí pozitivní energií a posouvá dál.
Jana Majorová
lektorka českého jazyka, matematiky, dějepisu, přírodopisu a vlastivědy
Janě je 27 let a je paní učitelkou na 1. stupni základní školy. V současné době se v rámci mateřské dovolené stará o malého synka.
Specializuje se především na obor didaktiky matematiky, ale má dlouholetou zkušenost s doučováním mnoha dalších předmětů, které se vyučují na 1. i 2. stupni základní školy. Doučovala malé i velké školáky již během studií.
Ráda smysluplně pracuje s žáky za účelem zlepšení jejich vzdělávacích dovedností, motivuje je a vede k porozumění učiva. Snaží se být jejich co nejlepším průvodcem k dosažení vytyčených cílů (zlepšení známky z daného předmětu, pochopení probírané látky, úspěšné přijetí na střední školu).
Bc. Kristýna Gatialová
lektorka českého jazyka, ruského jazyka a matematiky
Kristýna odmaturovala s vyznamenáním na matematickém gymnáziu a vystudovala dvouobor českého a ruského jazyka na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. V Populu pracuje od roku 2018, ale doučování se věnuje mnohem déle. Několik let pracovala jako lektorka českého jazyka pro cizince a vyzkoušela si i práci pedagoga na střední škole. Individuální doučování ji naplňuje především díky osobnímu přístupu a přátelskému vztahu, který si dokáže s každým žákem vytvořit. Prosazuje názor, že učení by mělo být zábavné, ať už se jedná o literaturu, pravopis nebo matematické rovnice. Volný čas tráví v přírodě, četbou knih, tancem nebo cvičením (akro)jógy.
Anton Morozov
lektor matematiky a ruského jazyka
Anton vystudoval obor Obecnou matematiku a Matematické modelování na Masarykově univerzitě. S výukou studentů má mnohaleté zkušenosti a ve Škole Populo se věnuje výuce matematiky a ruského jazyka. Během výuky preferuje přátelskou atmosféru a věří, že každý student má potenciál dosáhnout svých nejlepších možných výsledků. Jeho cílem je, aby studenti odcházeli z výuky s novými znalostmi a měli dobrý pocit, že udělali kus práce. Mezi jeho nejsilnější stránky patří zodpovědnost, trpělivost a humor. Má rád přírodu, literaturu a cestování.
Ing. Natálie Saňáková
lektorka českého jazyka, matematiky a IT
Natálie v Populu pracuje přes dva roky a je lektorkou matematiky, českého jazyka i IT. Vystudovala magisterský obor na Univerzitě v Hradci Králové, obor Informační management a v současné době učí odborné předměty na střední škole, obchodní akademie. Deset let dělá vedoucí na dětském táboře, a i díky tomu se rozhodla, že pracovat jako učitelka / lektorka je něco, co ji bude naplňovat. Ráda by chtěla děti naučit to, že učení není starost, stres či známky, ale dá se k veškerému učení přistupovat i jinou formou. Ve volném čase ráda vymýšlí hry na tábor, hraje deskové hry, čte knihy a tráví čas s blízkými.
Chris Podivinský
lektor matematiky
Chrisova první zkušenost s doučováním přišla na druhém stupni základní školy, kdy začal doučovat svého bratra. Během následujících let si matematiku ještě víc zamiloval - rád si vymýšlí vlastní příklady a materiály do hodin a lektorování ho velmi baví. Ve čtvrtém ročníku gymnázia dostal možnost čtyřměsíčního studijního pobytu v rakouském Melku, který mu následně pomohl v získání certifikátu z němčiny. Mimo lektorování je velký fanoušek Bitcoinu, miluje hudbu a alternativní styl, odmala píše básně. Nejraději připravuje studenty k přijímacím zkouškám na SŠ nebo k maturitě z matematiky, kde v přípravě kombinuje systematické procházení testů a jednotlivých oblastí, které student potřebuje procvičit.
Bc. Nikola Maňasová
lektorka českého jazyka, anglického jazyka a matematiky
Nikola pochází z valašsko-slovácké oblasti Zlínského kraje. Vystudovala obory Český jazyk a Anglický jazyk na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, nyní dokončuje magisterské studium stejných oborů na Karlově univerzitě v Praze. Ve Škole Populo působí jako lektorka češtiny, angličtiny a matematiky od roku 2021. Aktivně se zapojuje do projektu Testování nanečisto a rovněž spolupracuje s Metodickým centrem na korekturách testů i textů.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.