Individuální doučování španělského jazyka – Rakovník
Poskytujeme individuální doučování španělského jazyka na míru.
I Rakovník je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Náš Jarda se dostal na obě školy, kam se hlásil. Vyřiďte prosím můj dík lektorům, zejména sl. Hosové, Čižinské a Jouklové. Podle informací, které jsme dostali z jedné ze škol, kam se hlásil, Jarda řešil CERMAT testy lépe než 80 % ostatních žáků, což mu, vzhledem k ne příliš příznivému průměru známek na vysvědčení, výrazně pomohlo při přijetí. Vaši školu všem doporučuji. Peníze, které jsme za doučování u vás zaplatili, byly jednou z nejlepších investic, kterou jsme ve svém životě udělali.
Děti potřebují aby jim bylo nasloucháno
Marie P.
Dobrý den, jsme moc rádi, že jsme se rozhodly právě pro doučování naší dcery ve vaší Škole Populo. Řešily jsme opravné zkoušky dcery, která chodí druhým rokem na střední školu Obchodní Akademie. Dcera má hodiny matematiky se slečnou lektorkou, která je velmi vstřícná a milá. Dcera konečně učivo chápe a je spokojená. Dokoupily jsme ještě jeden balíček 20 lekcí a doufáme, že dcera opravné zkoušky zvládne. Pokud bych musela řešit doučování dcer ,zvolím si stejně. Škola Populo vždy informuje kdy bude probíhat následující hodina. Je úžasné i zpětné hodnocení lektora jak student pracuje v hodinách. Měla jsem i možnost mluvit s lektorkou jak dcera pracuje, jestli látku chápe, kde a proč dělá chyby. Z rozhovoru mám moc dobrý pocit.
Pokud některý z rodičů váhá, tak já říkám, ANO. Děti potřebují pomocnou ruku a aby jim bylo nasloucháno. Ve Škole Populo tomu tak je.
Děkuji Vám a přeji hodně spokojených studentů, rodičů.
Profesionalita a trpělivost lektorů
Eva H.
Ráda bych poděkovala Škole Populo, na kterou jsem se obrátila již podruhé s přípravou svých dvou dětí na přijímací zkoušky. Syn v době Covidu, kdy mu doučování nesmírně pomohlo a dcera letos, kdy měla velké problémy s matematikou. Chtěla bych hlavně poděkovat panu lektorovi za jeho profesionalitu a hlavně za neskutečnou trpělivost.
Příběh Lukáše – angličtina pro nejmenší
Rodiče Lukáška
S šestiletým Lukáškem jsme se chystali na delší zahraniční pobyt a chtěli jsme, aby se syn naučil alespoň nějaké základy angličtiny. Chlapec byl v předškolním věku, neuměl tedy moc číst a psát. K výuce se proto přistoupilo tak, aby si z ní odnesl co nejvíc. Připravili pro něj tedy pásmo zábavných her, písniček a básniček a slečna lektorka na něj mluvila pouze anglicky. Velmi se jí také osvědčila metoda “total physical response” (TSR), kdy se do výuky zapojuje celé tělo a děti si fixují slovíčka tak, že je předvádějí v pohybu. Lukášek se učil rychle a my si velmi brzy všimli jeho pokroků. A protože musel Lukášek samozřejmě v zahraničí nastoupit i do školy, využili jsme tuto metodu i k osvojení si základů čtení a psaní. Byli jsme velmi spokojení a můžeme potvrdit, že se nám individuální a intenzivní přístup velmi líbí.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Vstřícná a pohotová komunikace
Jaroslava B.
S doučováním školy Populo jsme začali letos kvůli přijímačkám na osmileté gymnázium.
Chci ocenit komunikaci - jak emailovou, tak telefonickou. Paní koordinátorky reagují téměř hned, není problém se domluvit na změně. Na webových stránkách je vše potřebné přehledně vypsáno včetně cen, bez žádného dlouhého proklikávání a hledání jsme rychle našli, co potřebujeme. Spokojeni jsme i s lektory - máme zkušenost se dvěma, oba dva klidní a trpěliví. Vždy se připojí přesně a po doučování posílají zpětnou vazbu. Určitě budeme využívat služeb Populo školy i po přijímacích zkouškách, na doučování.
Jsem ráda, že jsem si vybrala právě Vaši agenturu.
Adéla U.
Po zkušenostech s doučováním ve Vaší agentuře s lektorem Michalem M. jsem velmi spokojená. Měla jsem zaplaceno cca 20 lekcí angličtiny a musím říct, že mi doučování velmi pomohlo. Lekce jsem si zařídila na přípravu k maturitě. Nebyla jsem si jistá v některé gramatice a hlavně jsem se bála mluvit anglicky. Dovolím si říct, že přístup a celkový dojem z lektora i z prostorů agentury je velmi kladný. Na doučování jsem chodila ráda a časem jsem si lektora i oblíbila a nestyděla jsem se mluvit anglicky. Jsem ráda, že jsem si vybrala právě Vaši agenturu a do budoucna mohu přátelům jen doporučit :)
Příprava na přijímací zkoušky
Veronika J.
Škola Populo perfektně připravila syna k přijímací zkoušce na SŠ , takže byl všude přijat. Po celou dobu přípravy vždy ochotně a vstřícně vycházeli našim požadavkům na obsah výuky i časové možnosti. Syn byl velice spokojený s přístupem lektorky, na lekce chodil rád a matematika ho navíc začala i bavit. Každému, kdo váhá, můžu služby Školy Populo vřele doporučit a za perfektní a úspěšnou přípravu již jen srdečně poděkovat.
Moc děkujeme za příkladné doučování
Jana P.
Moc děkujeme za příkladné doučování lektorkou Taťánou K. Syn byl s lekcemi velmi spokojen, lektorka byla milá a příjemná, vždy probíranou látku vysvětlila a upozornila na záludnosti v Cermat testech. Vedla zodpovědně všechny hodiny. Syn byl na přijímací zkoušky naučen a připraven a věřím, že je úspěšně absolvoval. Moc děkujeme za pomoc týmu Školy Populo a především lektorce Taťáně K.
Syn se vrátil k výtečným výsledkům ve škole
Jarka B.
Ráda bych touto cestou poděkovala paní lektorce za skvělý pedagogický přístup, díky kterému se synovi podařilo vrátit se k výtečným výsledkům ve škole. Troufám si říct, že ho nikdy nikdo pro český jazyk nezískal více. Díky paní lektorce pro něj ani příprava na přijímací zkoušky nebyla řeholí, ale podnětnou konzultací, na kterou se těšil, vždy jasně porozuměl a dokázal správně řešit úkoly. I když přijímací zkoušky nebyly jednoduché, syn je absolvoval s pocitem, že pro výsledek sám za sebe a zejména díky skvělému vedení paní lektorky, nemohl udělat více. Děkujeme. Současně děkuji i administrativě Školy Populo za skvělou organizaci a komunikaci a rychlá a vstřícná organizační řešení.
Denisa se momentálně věnuje magisterskému studiu matematiky a chemie na Univerzitě Hradec Králové. V minulosti si vyzkoušela studium matematiky na University de Granada ve Španělsku, která ji dle jejich slov rozšířila pohled na matematiku jako takovou. Je toho názoru, že k matematice si může najít každý cestu, záleží pouze na tom, jak na ni bude nahlížet. To je taky jeden z důvodů, proč šla pracovat do Školy Populo. Naplňuje ji pocit, když může někomu ukázat matematiku v jejím pravém světle. Ne jako holá fakta, která spadla z nebe, nýbrž jako druh smýšlení plné logických souvislostí. Denisa se mimo jiné věnuje závodně volejbalu, neboť jak říká, je třeba namáhat i jiné části těla než pouze mozek.
Františka Kopřivová
lektorka anglického a španělského jazyka
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.