Individuální doučování hebrejského jazyka – Rychnov nad Kněžnou
Poskytujeme individuální doučování hebrejského jazyka na míru.
I Rychnov nad Kněžnou je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Můj syn k Vám chodí na doučování z Anglického jazyka. Musím pana lektora velmi pochválit za doučování. Byli jsme na poznávacím zájezdu do Nizozemí, syn se velmi snažil, překládal mi text, který byl v anglickém jazyce i snažil se trošku komunikovat. Bylo to moc pěkné vidět ho mluvit a nebát se toho. Proto velice chválím Školu Populo, jejich vedení a hlavně jejich doučující lektory. Moc chválím a děkuji.
Nadstandardní výuka i pro nadané žáky
Andrea H.
Touto cestou bych chtěla za vše moc poděkovat paní lektorce, která učila mého syna matematiku a češtinu v školním roce 2022/2023. Bylo nám Pedagogicko-psychologickou poradnou doporučeno rozvíjet synovo nadstandardní nadání v základních předmětech víc a na vyšší úroveň, než jsou osnovy klasické základní školy. Proto jsem při prvotní komunikaci se Školou Populo trvala na tom, že nepotřebujeme klasické doučování, ale spíše někoho, kdo syna bude víc rozvíjet a posune ho v znalostech dál. A to se nám opravdu povedlo HLAVNĚ díky paní lektorce. Takové souznění mezi učitelem a žákem jsem ještě nikdy neviděla. Měla jsem pocit, že si oba dva neskutečně rozumí a celou dobu vyučování byli na jedné společné vlně. Vždy velmi mile a trpělivě navedla syna na tu správnou cestu nejenom v řešení úloh ale i v systému učení, soustředěnosti a osvojování si nových znalostí. Syn měl díky ní pro učení klid a společně šli učivem vlastním tempem. Což bylo pro něho a jeho povahu velmi důležité. Díky ní zvládnul i náročnější úkoly, které se třeba na klasických základních školách vyučují jinak nebo vůbec. Když jsem se například já snažila synovi cokoliv vysvětlit z matematiky (standardní metodou), tak pochopení mu šlo hůř. Když mu ale stejné učivo vysvětlila paní lektorka (tou jejich stejnou „vlnovou délkou“), tak to pochopil hned a co víc, zapamatoval si učivo už napořád. Takže jsem raději veškeré vysvětlování učiva nechala s radostí na paní lektorku. Jednoduše řečeno, mezi nimi to fungovalo na 100%. Už jenom to, že se syn na hodiny s paní lektorkou neskutečně těšil a chtěl se dokonce učit i přes volné dny, mluví za vše. Důležité pro mě bylo, že jsem nemusela nijak zasahovat do výuky. Měla jsem jistotu, že tato cesta je správná a že syn má za pomoci paní lektorky zajištěné adekvátní a až nadstandardní vyučování.
Kdyby bylo takových učitelů a lektorů víc, i žáci by měli větší chuť a motivaci se vzdělávat a nebrat to jenom jako povinnost. Prosím předejte toto poděkování i paní lektorce. Opravdu jí za vše patří naše VELKÉ DĚKUJEME !!!
Slečna lektorka mi byla dobrou učitelkou a posunula mě se dál.
Barbora P.
V hodinách panovala vždy velice příjemná atmosféra. Lektorka se mi přizpůsobovala, jak jen bylo potřeba, byla milá a svým přístupem mě dokázala namotivovat. Na hodiny jsem se díky ní těšila. Byla mi dobrou učitelkou a posunula mě se dál.
Syn se z každé lekce vrací s úsměvem
Iveta H.
Náš syn začal vaši školu navštěvovat před dvěma roky. Záměrem je příprava k maturitě z anglického jazyka. Jako žák základní školy studoval s individuálním vzdělávacím programem. Z každé lekce se vrací s úsměvem a s pocitem, že se zlepšuje. Dnes je žákem 3. ročníku střední školy a příští rok ho čeká maturita. On sám se jí, i díky skvělé lektorce Elišce, nebojí. Stejný pocit s ním sdílí i jeho učitelka angličtiny. Velice si vážím i zpětné reakce, kterou od paní lektorky dostávám na mail po každé hodině. Stejně tak práce koordinátorů je vždy profesionální a velmi vstřícná.
Děkuji škole POPULO za kvalitní přípravu dcery k přijímacím zkouškám na osmileté gymnázium.
Jana H.
Děkuji škole POPULO za kvalitní přípravu dcery k přijímacím zkouškám na osmileté gymnázium. Přijímací zkoušky úspěšně zvládla se skvělým výsledkem a byla přijata jak na Slovanské gymnázium Olomouc, tak na Gymnázium Hejčín v Olomouci. Jmenovitě bych ráda poděkovala slečnám Kristýně P. a Lucii H. za skvělou přípravu z matematiky a českého jazyka. Na škole POPULO oceňuji výbornou komunikaci s rodiči a flexibilitu, díky které jsme úspěšně zvládli přípravu i v době karantény.
Skvělý přístup i komunikace
Pavlína Č.
Chtěla bych moc poděkovat za výbornou přípravu mé dcery na přijímací zkoušky. Skvělý přístup i komunikace. A hlavně, dcera udělala přijímací zkoušky na obě školy a byla mezi prvními. Určitě doporučuji.
Děkujeme
Martina P.
Chtěla jsem moc poděkovat všem třem lektorům za Tadeáše.
Musím říct, že v angličtině se opravdu hodně zlepšil, poslední testy dopadly výborně.
V matematice se také zlepšil a věřím, ze od záři, když se hned začne, to bude ještě lepší.
I paní lektorce na fyziku chci poděkovat, i když sem tam to Tadeáš paní lektorce moc neusnadňoval.
A nakonec chci poděkovat vám a budeme se těšit zase v záři, přece jen bude "osmák" a tam už je třeba , aby Tadeáš poradně zabral.
Vyhovuje individuální přístup
Jitka Z. V.
S doučováním jsme spokojeni. Víťovi vyhovuje individuální přístup. Zatím všechny lektorky byly příjemné a Víťa je má rád. Nemáme, co bychom vytknuli. Děkujeme.
Školu Populo doporučuji všem, kteří se připravují na jakoukoliv zkoušku
Veronika Č.
Byli jsme moc spokojeni, jak s organizací lekcí z Vaší strany, tak s komunikací s lektory. Díky nim zvládl Lukáš pochopit a naučit se látku, kterou ve škole kvůli covidu bud' vůbec neprobírali, nebo pouze okrajově. Školu Populo doporučuji všem, kteří se připravují na jakoukoliv zkoušku nebo chtějí případně jen dohnat nedostatky, kterých je bohužel v době covidové víc než dost.
Chodila jsem na doučování němčiny půl roku do ŠKOLY POPULO.
Renée Rudolfová
Chodila jsem na doučování němčiny půl roku do Školy Populo (k úžasné paní Šebele) kvůli přípravě na přijímací řízení na magisterské studium. S velkou radostí vám oznamuji, že jsem na obor archivnictví byla přijata jak na Univerzitu Karlovu tak na Jihočeskou univerzitu. Tímto vám chci ještě jednou velmi poděkovat, že jsem měla možnost doučování v tak příjemném prostředí. Dostáli jste vašeho mota DOUČOVÁNÍ NA MÍRU. Totiž to, co mě nedokázali na vysoké škole naučit za 3 roky, tak vaše lektorka to zvládla za půl roku.
Vendy momentálně žije v Brazílii. Cizí jazyky jsou jejím koníčkem i prací. Angličtinu si nejprve zdokonalila v Anglii a v Irsku, kde pracovala jako Au-pair a poté si ji zamilovala v Dánsku, kde jazyk studovala. Věří, že každý potřebuje individuální přístup a takto i pracuje. Je trpělivá, kreativní a má ráda interakci a zpětnou vazbu. Ve volném čase tančí, tvoří, vaří nebo se prochází na pláži. Na společné hodiny se studenty se velmi těší.
Michaela Pluhařová
lektorka českého jazyka
Míša studuje český jazyk a historii na Pedagogické fakultě Západočeské univerzity. Ve svém volném čase ráda tráví čas s rodinou a kamarády, čtením knížek a sportem. Na doučování jí nejvíce baví to, že může se studenty prožívat jejich radost z výsledků, kterých jsou schopni dosáhnout pomocí individuálního přístupu a například se dostanou na svou vysněnou školu.
Františka Kopřivová
lektorka anglického a španělského jazyka
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Tereza Matějková
lektorka anglického a českého jazyka
Tereza vystudovala Gymnázium Jana Valeriána Jirsíka v Českých Budějovicích a momentálně studuje na Pedagogické Fakultě Jihočeské Univerzity. Ve svém volném čase ráda čte, kreslí, nebo je s rodinou či přáteli. Pomáhat druhým, vidět pokroky a úsměvy na tváři ji naplňují a dělají radost. Učení by nemělo být pouze biflování, ale občas i zábava.
Anton Morozov
Lektor matematiky a ruského jazyka
Anton vystudoval obor Obecnou matematiku a Matematické modelování na Masarykově univerzitě. S výukou studentů má mnohaleté zkušenosti a ve Škole Populo se věnuje výuce matematiky a ruského jazyka. Během výuky preferuje přátelskou atmosféru a věří, že každý student má potenciál dosáhnout svých nejlepších možných výsledků. Jeho cílem je, aby studenti odcházeli z výuky s novými znalostmi a měli dobrý pocit, že udělali kus práce. Mezi jeho nejsilnější stránky patří zodpovědnost, trpělivost a humor. Má rád přírodu, literaturu a cestování.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.