Individuální doučování hebrejského jazyka – Prostějov
Poskytujeme individuální doučování hebrejského jazyka na míru.
I Prostějov je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Škola Populo mi vyšla ve všech ohledech vstříc. Našli mi učitele přesně na míru. V průběhu programu mě čekal porod a následně šestinedělí, lekce jsme tedy odložili a i pokračování bylo přesně tak, jak jsem potřebovala. Motivovali mě a dodali mi odvahu. I přesto, že do školy nechodím jíž přes dva roky, úspěšně jsem složila maturitní zkoušku. Doporučuji, stojí to za to ;-). Byla jsem vážně moc spokojená a nelituji této investice.
Velký dík patří Populu.
Eva G.
Děkuji lektorce Natalii L. , která připravila mého syna na opravný didaktický test z českého jazyka. Výuka probíhala online, komunikace byla skvělá. A velký dík patří Populu, že v tak krátké době zajistila doučování a syn měl dostatek času se s pomocí úžasné lektorky připravit. Didaktický test udělal a zakončil tím úspěšně maturitu.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Děti chtějí v doučování pokračovat, moc je to baví a pomáhá jim to
Jitka N.
Ráda bych touto cestou poděkovala za vaše služby. Využívala jsem doučování po celý školní rok 2021/2022 pro syny: Olivera - český jazyk a matematika a Jana - matematika a fyzika.
Mé velké díky patří tedy vyučujícím paní Ljubě K. (český jazyk) a paní učitelce Marii Z. (matematika) - za Olivera.
Oliver udělal za celý školní rok obrovský pokrok a výrazně se zlepšil v těchto předmětech, ale i v jiných.
Výsledkem bylo, že Oliver měl na konci osmé třídy vyznamenání. Na tomto úspěchu mají, kromě Olivera, zásluhu i jeho doučující.
Honza se také velice zlepšil, takže bych ráda poděkovala i panu Lektorovi Martinovi Z.
A asi nejvíc vás potěší, že oba dva kluci, byť sem tam na "doučko" zapomněli, se na doučování velice těší. Projednávala jsem s nimi, že bychom mohli polevit a nemít doučování tak často nebo i vůbec, což se týkalo hlavně staršího syna a přišlo velké rozčarování v podobě nesouhlasu dětí, že chtějí v doučování pokračovat, že je to baví a moc jim to pomáhá.
A samozřejmě bych ráda poděkovala koordinátorkám školy, které jsou nesmírně milé, vstřícné a v mém případě velmi trpělivé... protože dost často zapomínám.
Děkuji, že vždycky zavoláte, když dítko nedorazí na on-line hodinu, že mi zavoláte i třikrát za sebou, když zapomenu něco nastudovat a odpovědět.
Škola Populo nám byla doporučena a naší volby rozhodně nelitujeme
Klára B.
Škola Populo nám byla doporučena a naší volby rozhodně nelitujeme. Naší prioritou bylo připravit dceru na přijímací zkoušky na osmileté gymnázium, tj. zapracovat zejména na češtině a matematice, potažmo i na procvičování CERMAT testů. Dcera měla za dobu přípravy možnost vyzkoušet několik lektorů a vždy to byli lektoři výborní, schopní dceři vše srozumitelně vysvětlit, ochotní, milí. Ocenila jsem i zpětnou vazbu, kdy mi vždy po hodině přišlo hodnocení, jak dcera pracovala, v čem je potřeba zabrat nebo naopak co se jí daří. Co se nám líbilo nejvíce, je individuální přístup, kdy se lektor věnuje pouze jednomu žáku, má tedy opravdu možnost pořádně probíranou látku vysvětlit, přesvědčit se, že ji student pochopil a případně dovysvětlit. Nemůžu nezmínit ani přístup slečen na recepci. Nikdy nic nebyl problém, vždy jsme se na všem bez problémů dohodli. Naprosto profesionální přístup. V neposlední řadě nelze nezmínit ani zázemí Školy Populo. Pro studenty je zde vždy nachystáno občerstvení ve formě nápojů a malých svačinek. Opravdu milá pozornost. Za nás tedy můžu Školu Populo jen doporučit, dcera přijímací zkoušky úspěšně složila a je to určitě zásluhou profesionálního přístupu celého týmu školy. Děkujeme.
Děkuju a doporučuju všem.
Radoslav Z.
Rád bych Vám tímto velice poděkoval za přípravu mé dcery z českého jazyka a z matematiky. Díky Vám se dostala na obě dvě školy. Děkuju a doporučuju všem.
Ještě jednou děkuji.
Maminka
Chtěla jsem Populu moc poděkovat. Moje holky, Erička a Nikča, se zlepšily a Erika byla úspěšná v přijímacím řízení. Ještě jednou děkuji.
Všem doporučuji doučování jedině se Školou Populo!
Květa H.
Chtěla bych moc poděkovat lektorce Tereze H. za velmi profesionální doučování angličtiny mého syna Adama. Stačilo pár hodin a chápal více jak v celém školním roce v distanční výuce. Se Školou Populo již mám dřívější zkušenosti, kdy se syn chtěl dostat na gymnázium a díky lektorce Tereze H. (matematika) a díky lektorce Heleně M. (český jazyk) se syn na vybrané gymnázium dostal. Samozřejmě bych chtěla taky moc poděkovat koordinátorkám za domluvené termíny a vyhledávání těch nejlepších lektorů. Všem doporučuji doučování jedině se Školou Populo!
Velmi přínosné jsou pro mne zpětné vazby
Květoslava K.
Velmi Vám děkuji za práci, kterou jste s Amálkou dělali. Vidím na ní pokroky, vždy se na lekci těšila. Velmi přínosné jsou pro mne Vaše zpětné vazby.
Výučba japonského jazyka
Juraj Kamenár
V rámci výučby japonského jazyka som hľadal inštitúciu, ktorá mi je schopná ponúknuť maximálnu variabilitu termínov za akceptovateľnú cenu. Našiel som tak Školu Populo, ktorá mi vyšla v ústrety ako pri hľadaní optimálneho času výučby, tak i v prijateľných finančných podmienkach. Komunikácia s inštitúciou vždy bola rýchla, vystupovanie pracovníkov, zabezpečujúcich konkrétneho vyučujúceho, bolo príjemné a korektné.
Daniel začal s doučováním již v roce 2015, kdy začal využívat své znalosti a dovednosti k tomu, aby mohl pomáhat svým kamarádům. Jeho prioritou byla vždy spíše matematika nebo český jazyk, ale dokáže Vás doučit také anglický jazyk či ekonomiku nebo účetnictví. Nyní studuje ekonomický obor na Západočeské univerzitě v Plzni. Kromě své soukromé doučovací praxe také spolupracoval na mezinárodní integraci cizinců do České republiky právě v oblasti vzdělávání. Daniel uznává velmi přátelský přístup se skvělou atmosférou, což může být doprovázeno nejen faktickými příklady z praxe, ale také dobrým smyslem pro humor. V této příležitostí vidí zejména tu možnost změnit někomu pohled na vzdělávání, ale také díky tomu může zajistit růst druhých nebo jejich dobré výsledky, a to je dle jeho slov ten nejlepší pocit.
Patrik Šťasta, DiS.
lektor matematiky, ekonomie a účetnictví
Patrik se věnuje doučování již několik let. Ve Škole Populo se zaměřuje na matematiku, účetnictví a ekonomii. Věří, že matematiku může pochopit každý, když se jí přestane bát. Proto jí nejen rád učí, ale i sám studuje. Může být totiž zábavná, logická a hlavně užitečná. Kromě toho rád pomáhá i s předměty účetnictví a ekonomie, které studoval na Vyšší odborné škole v Klatovech. Je dokonce takový nadšenec do účetnictví, že založil vlastní firmu, aby v něm získal i potřebnou praxi a mohl se zároveň rozvíjet i na poli podnikání. Na práci lektora má rád, že může předávat své znalosti dál, a to zajímavou a zábavnou formou. Kromě doučování, studia a podnikání má rád také filmy, seriály, cestování a hudbu.
Tereza Pěchová
lektorka českého jazyka
Tereza studuje český jazyk a anglický jazyk na Slezské univerzitě v Opavě a ráda by své znalosti předávala dál. Již při studiu základní školy ji bavilo pomáhat spolužákům s učením a od střední školy doučuje své dva mladší sourozence anglický jazyk. Český jazyk je její vášeň, kterou se zabývá i ve svém volném čase, a to například psaním povídek. Má ráda děti a celkově práci s lidmi a v kolektivu. Mezi její další zájmy patří hudba, zvířata a čtení knih.
Markéta Matějková
lektorka českého jazyka, matematiky, anglického jazyka, německého jazyka, chemie a biologie
Markéta studuje třetím rokem na Univerzitě Hradec Králové biologii a chemii s učitelstvím. Jejím snem je už od malička stát se učitelkou. Doučování se věnuje již delší dobu. Vše začalo od doučování spolužáků, mladší sestry a od podzimu 2019 působí ve Škole Populo. Hodiny s žáky ji velmi baví a má radost za každý žákův úspěch. Doučuje biologii, chemii, český jazyk, matematiku, a také zvládne zopakovat s žáky anglický a německý jazyk. Ve svém volném čase se věnuje cyklistice, lyžování, procházkám v přírodě a práci v laboratoři.
Ilona Poláková
lektorka českého jazyka, matematiky, zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, ZSV a ekonomie
Ilča vystudovala UMPRUM a 36 let se věnovala tanci. Součástí týmu Školy Populo se stala v květnu 2017. Kromě toho, že navrhuje interiérový design, se zajímá o architekturu, světovou ekonomiku, právo a psychologii. Ale nejvíce ji naplňuje práce s dětmi. V roce 2017 vypracovala studii pro vládu ČR na téma NRP, výživné, soudnictví a školství. Studie zaujala, což je dobré posunutí u nás v republice ohledně těchto témat, která snad zajímají každého z nás. Vlastní několik certifikátů, mimo jiné i z oblasti NRP. Dětem a studentům dodává sebedůvěru a vkládá do nich šanci uspět u zkoušek, zlepšit si kvalifikaci. Je velmi empatická, spolehlivá, svědomitá. Je vdaná, s manželem mají 5 dětí a 2 vnoučky. V současné době mají v pěstounské péči už dospělého chlapce. Jejím koníčkem je modelářství (letadla).
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.