Poskytujeme individuální doučování fyziky na míru.
I Znojmo je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Dcera absolvovala letos přípravu na přijímací zkoušky přes Školu Populo a já bych touto cestou chtěla poděkovat lektorovi Patriku S. za pomoc s přípravou. Dcera se nakonec dostala na obě gymnázia.
Obdivuji váš individuální přístup ke každému studentovi a empatické chování.
Zdena Č.
Mnohokrát děkujeme za doučování. Od doby, co jsme před dvěma roky poprvé využili Vaše služby, si dcera zlepšila známku z matematiky o dva stupně. Jako velmi přínosná se ukázala i spolupráce v českém jazyce. Obdivuji váš individuální přístup ke každému studentovi a empatické chování.
Škola Populo mi vyšla ve všech ohledech vstříc.
Noemi Š.
Škola Populo mi vyšla ve všech ohledech vstříc. Našli mi učitele přesně na míru. V průběhu programu mě čekal porod a následně šestinedělí, lekce jsme tedy odložili a i pokračování bylo přesně tak, jak jsem potřebovala. Motivovali mě a dodali mi odvahu. I přesto, že do školy nechodím jíž přes dva roky, úspěšně jsem složila maturitní zkoušku. Doporučuji, stojí to za to ;-). Byla jsem vážně moc spokojená a nelituji této investice.
Nebýt vaší pomoci asi bych to nezvládl
Ondřej V.
Děkuji, že jste mi pomohli s maturitou. Nebýt vaší pomoci asi bych to nezvládl.
Poděkujte za mě paní lektorce, která dobře mě učila.
Děkuji vám.
Dcera si začala věřit
Lada B.
Dobrý den, dovolte mi, abych Vám touto cestou poděkovala za to, jak velmi pomohly Vaše kurzy k tomu, aby moje dcera Adéla zvládla na druhý pokus didaktický test z angličtiny a dosáhla tak maturity. Zvlášť bych chtěla ocenit práci lektorky Kláry G., která se mojí dceři věnovala a díky ní si moje dcera začala věřit, že to vše zvládne. Na první pokus měla Adéla v didaktickém testu 29 bodů a na druhý pokus po absolvování kurzů napsala test na 62 bodů. Byla z toho strašně šťastná, že to dokázala a celá naše rodina také.
Ještě jednou Vám srdečně děkujeme a přejeme Vám další podobné úspěchy v doučování.
Příběh Markétky – škola hrou
Rodič
Markétka ukončila 1. třídu, ale já o ni měla stále velké obavy, protože se jí nechtělo číst a psát. Ve škole jsem moc zastání nenašla a bylo mi naznačeno, že s tím nepůjde nic udělat. Dcera chodila ze školy zničená a demotivovaná a chuť poznávat a učit se u ní postupně mizela. Denní rutina ji ubíjela a brzy se u ní začaly objevovat poruchy soustředění a učení. Pro Markétku tedy zvolili kombinaci výuky pomocí her, které jí pomohly nalézt další motivaci. Udělali revizi čtení a psaní a díky individuálnímu přístupu a intenzivní výuce se jim podařilo upravit všechny nedostatky a špatné návyky, které si ze školy odnesla. Po několika hodinách jsem si všimla jejího rostoucího zájmu o studium a také toho, že si dcera začala sama slabikovat dětské knížky. Nakonec jsme se rozhodli změnit základní školu, k čemuž nás přivedlo to, co dokáže individuální přístup k výuce, a to, když se dítěti opravdu někdo věnuje.
Zúročené úsilí lektorů
Gabriela S.
Velmi děkuji paní lektorce na český jazyk a paní lektorce na matematiku za úsilí, které věnovaly Honzovi. Vložily jste obě do něho velmi mnoho a my si toho moc vážíme!!!! Přejeme vám všem mnoho spokojených žáků a rodičů, stejně tak, jak jsme byli i my!!! Držte nám pěsti.
Určitě Školu Populo doporučuji
Erika N.
Využili jsme doučování v době koronavirové pro přípravu na testy z angličtiny i přijímací testy. Výsledky jsou znatelné a viditelné už po prvních hodinách. Lektor nám byl vybrán na míru, přesně dle našich požadavků. Určitě Školu Populo doporučuji. A pouze jediná rada: při zadávání Vašich požadavků buďte co nejpřesnější a vždy řekněte podrobně co potřebujete. Jen tak Vám mohou vyhovět k Vaší spokojenosti.
Moc děkuji i za holky, které byly z doučování nadšené!
Ivana Š.
Chtěla bych touto cestou poděkovat lektorovi Alexandrovi M. za vynikající přípravu dcery a její kamarádky na opravnou zkoušku z informatiky. Holky nejen že zkoušky udělaly, ale komise jim oběma dala výjimečně za znalosti a připravenost výbornou na vysvědčení. Takže pokud někdo dokáže připravit studenty tak, že z klasifikace nedostatečná poskočí na výborná, tak je fakt „dobrej“. Moc děkuji i za holky, které byly z doučování nadšené!
Bez Vás by cesta k úspěšnému výsledku byla určitě složitější
Daniel A.
Chtěl bych Vám poděkovat, jelikož jsem byl v testu z účetnictví na mé poměry velice úspěšný, a to dokonce na 93 %, takže dle ředitelky známka za 1. Bez Vás by cesta k tomuto výsledku byla určitě složitější, možná i nemožná, takže moc děkuji. Ať se Vám daří a ještě jednou moc děkuji.
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Eliška Hladíková
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Radka Pancáková
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tatjana Mitrovičová
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Anastázie Tóthová
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.