Individuální doučování francouzského jazyka – Semily
Poskytujeme individuální doučování francouzského jazyka na míru.
I Semily je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Ráda bych touto cestou poděkovala lektorkám Kláře Ch. a Ivetě Z. za přípravu naší dcery Nelči k přijímacím zkouškám. Oboje zvládla a dostala se tak na gymnázium Hejčín i Čajkovského. Velká část úspěchu je právě zásluha obou lektorek a já ještě jednou děkuji a přeji spoustu dalších spokojených studentů.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Dceru doučování baví
Sofie K.
Moc Vám děkuju, jsem s doučováním a celkově Vaším přístupem velmi spokojená, Sofii doučování baví.
Naprosto skvěle jste splnili naše přání ohledně doučování.
Ing. Jiří H., otec
Naprosto skvěle jste splnili naše přání ohledně doučování, a to se jednalo o 9 předmětů na gymnáziu, které bylo třeba přes prázdniny vylepšit natolik, abychom úspěšně zvládli reparát. Opravdu bravo, byl to velký úspěch. Nebylo to zadarmo, ale v tak širokém rozsahu jsem to ani nemohl očekávat.
Chtěl bych Vám moc poděkovat za přípravu syna na reparát z matematiky. Dnes jej bez větších problémů zvládl.
Petr V.
Chtěl bych Vám moc poděkovat za přípravu syna na reparát z matematiky. Dnes jej bez větších problémů zvládl. Vyřiďte prosím mé poděkování i paním lektorkám. V případě potřeby vás budu opět kontaktovat, byl jsem s vaší prací i přístupem moc spokojený. Přeji hodně spokojených klientů.
Děkuji s pozdravem Petr Vlach"
Moc děkuji
Lenka O.
Moc děkuji za doučování, které dcera měla s lektorem panem Radkem S., byl naprosto skvělý a Míša si ho moc chválila děkujeme.
Velmi si vážíme profesionálního a zároveň lidského přístupu
Sylva M.
Velké díky!
Ráda bych touto cestou poděkovala celému týmu Školy Populo v Hradci Králové, zejména paní ředitelce Janě a paní lektorce za vynikající přípravu našeho syna Martina na přijímací zkoušky na šestileté gymnázium, které také úspěšně absolvoval a byl přijat. Velmi si vážíme profesionálního a zároveň lidského přístupu, ochoty a naprosto bezproblémové komunikace. Doučování či přípravu ve Škole Populo budeme rádi doporučovat svým známým a i sami ji plánujeme v budoucnu opět využít. Přejeme mnoho spokojených studentů a rodičů, tak jako jsme byli my 🙂
Jsem vděčný za vaší spolupráci a za profesionální přístup
Vasyl P.
Předevčírem jsem úspěšně dokončil maturitu. Jsem vděčný za vaší spolupráci a hlavně bych chtěl poděkovat paní Denise M. za profesionální přístup v hodinách, díky kterým jsem úspěšně udělal didaktický test z češtiny.
Mám chlapce, kterému je 17 let, nestíhá fyziku na SŠ.
Věra Z., maminka Matěje
Mám chlapce, kterému je 17 let, nestíhá fyziku na SŠ. Hledala jsem doučování, ale bez výsledku. Až jsem natrefila na Školu Populo. Je fakt, že se mu nepodařilo uzavřít ročník, ale nevzdáváme to. Věřím, že teď se mu zadaří díky hlubšímu porozumění.
Skvělá organizace
Monika C.
Dobrý den, ráda píšu, že dceři se hodiny líbí a i já jsem velmi spokojená s organizací vašich hodin. Jsem ráda, že hodiny běží tak, jak jsme si s dcerou představovaly.
lektor českého jazyka, anglického jazyka, dějepisu a psychologie
Lukáš absolvoval na Pedagogické fakultě ZČU obor český jazyk a literatura, souběžně aprobaci rozšířil o psychologii. Dlouhodobě se vedle výuky na SŠ a VŠ věnuje také soukromému doučování. Na výuce si nejvíce cení komunikace se žáky a možnosti studium obohacovat hlubším pochopením látky. Rovněž se věnuje publicistické činnosti a tvůrčímu psaní, čímž jeho pedagogická práce dostává širší rozměr. Mezi Lukášovy oblíbené etapy historie patří poválečný vývoj, a to zejména na evropském kontinentu. Dále rád diskutuje o tvorbě Milana Kundery, Sigmunda Freuda a Carla G. Junga.
Mgr. Zuzana Altmanová
lektorka českého jazyka, dějepisu a společenských věd
Zuzka je lektorkou češtiny, dějepisu a společenských věd. V Populu učí od září 2018. Jejím cílem je ukázat studentům krásu literatury a historie, což vůbec nejsou nudné předměty, záleží pouze na učiteli. Velkou část jejího života tvoří knihy – pokud ji nenajdete s nosem zabořeným do knížky jakéhokoli žánru, dělá zrovna společnost svému příteli-knihovníkovi nebo mamince-knihovnici. Dalšími oblastmi jejího zájmu jsou balet, kočky a dění ve světových monarchiích, ne nutně v tomto pořadí. Kus jejího srdce patří také Wiki, staré, uslintané a fantastické německé ohařce.
Eliška Hladíková
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Patrik Šťasta, DiS.
lektor matematiky, ekonomie a účetnictví
Patrik se věnuje doučování již několik let. Ve Škole Populo se zaměřuje na matematiku, účetnictví a ekonomii. Věří, že matematiku může pochopit každý, když se jí přestane bát. Proto jí nejen rád učí, ale i sám studuje. Může být totiž zábavná, logická a hlavně užitečná. Kromě toho rád pomáhá i s předměty účetnictví a ekonomie, které studoval na Vyšší odborné škole v Klatovech. Je dokonce takový nadšenec do účetnictví, že založil vlastní firmu, aby v něm získal i potřebnou praxi a mohl se zároveň rozvíjet i na poli podnikání. Na práci lektora má rád, že může předávat své znalosti dál, a to zajímavou a zábavnou formou. Kromě doučování, studia a podnikání má rád také filmy, seriály, cestování a hudbu.
PaedDr. Yveta Heyrovská
lektorka českého jazyka
Celý můj profesní život mi naplňovala práce s dětmi s mozkovými dysfunkcemi různě vyjádřenými. Škála tohoto vyjádření je široká a každé dítě s těmito drobnými odchylkami je něčím mimořádně zajímavé. Detailně rozklíčovat tuto škálu, poznat individuální mimořádnost každého dítěte a následně mu správně pomoci, byla velká výzva. Po 35 letech setkávání s těmito dětmi a jejich rodiči v rámci ambulantní praxe a při mém lektorování jejich učitelů v rámci DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků) mohu říct, že to byla krásně strávená léta. Po odchodu do důchodu se věnuji již jen pár hodin týdně speciálnímu doučování českého jazyka, což mi umožňuje Škola Populo v centru Prahy. Řídím se mottem, jehož přesnou citaci ani autora neznám, ale vystihuje to podstatné: “Za sto let bude každému jedno, v jakém jsem bydlel domě, jezdil autě a jaká byla výše mého bankovního konta. Ale jestli jsem pomohl jedinému dítěti, může to změnit celý svět.”
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.