Poskytujeme individuální doučování elektrotechniky na míru.
I Tachov je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Školu Populo mohu já i můj syn jen a jen vřele doporučit.
Andrea V., maminka
Školu Populo mohu já i můj syn jen a jen vřele doporučit. Od velmi milého jednání a komunikace až po bezchybný chod lekcí přes Skype. Nakonec jsme díky lekcím měli v 6. třídě vyznamenání. Takže well done!
Lekce italštiny ve Škole Populo byly pro mě velkým přínosem.
Martina Ch.
Lekce italštiny ve Škole Populo byly pro mě velkým přínosem. Moje lektorka byla příjemná a inspirativní a vždy dobře připravená na jednotlivé lekce i mé dotazy. Velmi jsem ocenila i to, že jsme se mohly věnovat tématu, které mě aktuálně zajímalo (např. příprava na pobyt v Římě…). Zároveň bych chtěla vyzvednout i práci koordinátorek, které mi zařídily skvělou lektorku a které mi také pomáhaly lekce naplánovat. Prostory Školy Populo jsou pěkné, preferovala jsem zejména menší učebny. Italštinu rozhodně doporučuji.
Děkujeme
Martina P.
Chtěla jsem moc poděkovat všem třem lektorům za Tadeáše.
Musím říct, že v angličtině se opravdu hodně zlepšil, poslední testy dopadly výborně.
V matematice se také zlepšil a věřím, ze od záři, když se hned začne, to bude ještě lepší.
I paní lektorce na fyziku chci poděkovat, i když sem tam to Tadeáš paní lektorce moc neusnadňoval.
A nakonec chci poděkovat vám a budeme se těšit zase v záři, přece jen bude "osmák" a tam už je třeba , aby Tadeáš poradně zabral.
Moc děkujeme škole Populo za přípravu mé dcery na opravný maturitní didaktický test z češtiny.
Johana B.
Moc děkujeme Škole Populo a konkrétně lektorce českého jazyka, Mgr. Jitce P., za přípravu mé dcery na opravný maturitní didaktický test z češtiny. Mgr. Jitka P. vedla virtuální výuku v nelehké koronavirové době pečlivě, profesionálně, odborně a k věci. Setřídila dceři základní pojmy a pravidla v oblasti gramatiky, slohu i literatury. Klíčové pojmy a definice poslala v předstihu zpracované mailem. Zadané domácí úkoly pravidelně kontrolovala a na případných chybách založila další procvičování. Průběžně informovala o konkrétních pokrocích ve studiu a před maturitním testem dceru podržela i psychicky. Maturitu máme úspěšně za sebou. Díky Mgr. Jitce P. a kolektivu Popula konečně nastaly zasloužené prázdniny a dcera se připravuje na VŠ studium. Všem rodičům a studentům, kteří si v češtině nejsou jistí, Mgr. Jitku P. vřele doporučujeme. Svým odborným, pedagogickým i lidským přístupem určitě nezklame.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Dcera vytáhla matematiku o 2 stupně
Kristýna E.
Děkuji za rok skvělého doučování - dcera vytáhla matematiku o 2 stupně, přístup lektorky Katji nadstandardní, dcera chodila na doučování ráda a dokonce se na každou hodinu těšila. Změny termínů atd. řešeny flexibilně dle potřeb, dá se zvolit varianta prezenčně versus on-line. Děkuji za přístup a všem doučování Populo doporučuji.
Syn získal sebejistotu, ze které dále čerpá
Ludmila R.
Lektor měl naprosto profesionální přístup, syna připravil jednak po stránce odborné, jednak po stránce nabytí sebejistoty, kdy udělal to podstatné, co od pedagoga očekávám - totiž vysvětlil mu probíranou látku. Za to Vaší Škole Populo nemohu, než poděkovat! Vše nabralo správný směr, střední školu jsme u syna změnili (i v důsledku Vaší práce) a syn měl na nové střední škole z matematiky výbornou a doposud čerpá z učiva a podstaty jeho vysvětlení, které nabyl díky Vaší pomoci. Tato má zkušenost s kvalitou práce Školy Populo mě pomohla k tomu, že jsem se rozhodla využít Vašich služeb také u svého druhého syna. Ještě jednou Vám děkuji, také Vašim lektorům za jejich profesionalitu a věřím, že takto budou postupovat i nadále, aby udrželi vysokou laťku své práce.
Velice chválím i celý přístup doučování a domlouvání lekci
Nikola V. Š.
Vřele mohu doporučit paní lektorku Andreu Z. Na můj poslední pokus didaktického testu z češtiny mě připravila a díky tomu jsem úspěšně odmaturovala. Velice chválím i celý přístup doučování a domlouvání lekci, kdy jsem dokázala skloubit všechny lekce i s prací.
Školu Populo budeme i v následujícím školním roce nadále a velmi rádi využívat.
Marcela R.
Velmi ráda bych se podělila o naši zkušenost s doučováním se Školou Populo a ráda tak přesvědčila ty, kteří stále váhají. Všem rodičům mohu jen a jen Školu Populo vřele doporučit. Já a především můj syn (žák 5. ročníku) jsme byli a nadále jsme maximálně spokojení. Vždy maximální nasazení lektorek, jedinečný, individuální přístup, přátelské jednání. Naše lektorky se staly zároveň i našimi přáteli. Se synem navázaly jedinečný, profesionální až přátelský vztah založený na vzájemné důvěře. Se synem jsme zvolili doučování anglického jazyka a matematiky. Obě lektorky zcela nahradily během distanční výuky synovi plnohodnotný a detailní výklad daného učiva 5. ročníku, který potřeboval doplnit a vysvětlit. Lektorky byly vždy ve velmi dobré a přátelské náladě a se zájmem a ochotou synovi vysvětlily dané učivo. Vždy se nám od lektorek dostalo a stále dostává maximální nasazení a individuální přístup. Z vlastní osobní zkušenosti můžu Školu Populo všem rodičům jen a jen doporučit. Zvolit tuto formu individuálního doučování bylo tím naším nejlepším rozhodnutím, obzvláště ve výuce anglického jazyka. Syn zaznamenal významné pokroky ve znalosti učiva celého 5. ročníku, mnohem lépe rozumí a hlavně je sám schopen vést konverzaci, a to plynule v anglickém jazyce, které předtím nebyl bohužel schopen sám vést. Synovy znalosti anglického jazyka způsobené distanční výukou byly bohužel nedostačující. Už teď vím, že Školu Populo budeme i v následujícím školním roce nadále a velmi rádi využívat. Jen díky Škole Populo synovi nechybí žádný výklad učiva 5.ročníku.
Děkujeme za možnost vyzkoušet doučování se Školou Populo
Miluše Š.
Děkujeme za možnost vyzkoušet doučování se Školou Populo. Díky hodinám si syn ověřil své slabé i silné stránky v matematice. Zpětné hodnocení doučování je velmi důležité pro rodiče, aby měli informace, kde děti ještě podpořit.
lektorka anglického jazyka, českého jazyka a českého jazyka pro cizince
Silvie je studentkou Filozofické fakulty Ostravské univerzity, dvouoboru Český jazyk a literatura a Základy společenských věd. Vyučuje český jazyk, češtinu pro cizince a anglický jazyk v různých formách – od běžného doučování, přes přípravu na přijímačky na střední školy, až po přípravu k maturitě. Čeština a angličtina jsou jejími koníčky, podobně jako její lektorská činnost. Její práce ji velmi baví, je pro ni praxí pro její budoucí povolání – učitelky na střední škole. Ve volném čase ráda cestuje, studuje jazyky, jezdí na koni a vede volnočasový kroužek pro děti.
Bc. Kristýna Gatialová
lektorka českého jazyka, ruského jazyka a matematiky
Kristýna odmaturovala s vyznamenáním na matematickém gymnáziu a vystudovala dvouobor českého a ruského jazyka na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. V Populu pracuje od roku 2018, ale doučování se věnuje mnohem déle. Několik let pracovala jako lektorka českého jazyka pro cizince a vyzkoušela si i práci pedagoga na střední škole. Individuální doučování ji naplňuje především díky osobnímu přístupu a přátelskému vztahu, který si dokáže s každým žákem vytvořit. Prosazuje názor, že učení by mělo být zábavné, ať už se jedná o literaturu, pravopis nebo matematické rovnice. Volný čas tráví v přírodě, četbou knih, tancem nebo cvičením (akro)jógy.
Věra Hájková
lektorka matematiky
Ve Škole Populo učí již druhým rokem a tráví zde mnoho hodin svého času. Studuje obor Matematika a její aplikace. Nabízí zábavnou formu učení pomocí hry za účelem rozšiřování obzorů, pochopení souvislostí a povzbuzení logického myšlení v oboru matematiky. Podporuje radost z nabytých vědomostí a schopností a také přirozeného postupu do vyšší úrovně vědění. Podněcuje eliminaci stresu a nervozity před zkoušením nebo důležitou písemnou prací. Vede žáka k dosáhnutí lepších výsledků a možnosti výběru kvalitnější školy. Často ji můžete potkat i na různých akcích Přírodovědecké fakulty v Olomouci, ráda nabídne hlavolamy a podělí se o své vědomosti.
Tereza Masopustová
lektorka českého jazyka
Tereza je ve Škole Populo od roku 2019 a zaměřuje se na doučování češtiny od nejmenších až po středoškoláky. Studuje posledním rokem učitelství českého jazyka a německého jazyka na Ostravské univerzitě. Zakládá si na tom, aby se děti na hodiny češtiny těšily. Snaží se dětem předat látku formou hry, ale zároveň neupozaďuje vědomosti. Práce s dětmi je pro ni za odměnu, a proto se také věnuje trénování tance a senzomotorickému učení. S dospělými pracuje jako trenérka ve fitku. Zkrátka předávání svých nabytých zkušeností dál ji dává v životě smysl. Ve volném čase ráda běhá po kopcích, kde hledá také inspiraci na hry do výuky a choreografie.
Denisa Jirásková
lektorka matematiky, chemie a španělského jazyka
Denisa se momentálně věnuje magisterskému studiu matematiky a chemie na Univerzitě Hradec Králové. V minulosti si vyzkoušela studium matematiky na University de Granada ve Španělsku, která ji dle jejich slov rozšířila pohled na matematiku jako takovou. Je toho názoru, že k matematice si může najít každý cestu, záleží pouze na tom, jak na ni bude nahlížet. To je taky jeden z důvodů, proč šla pracovat do Školy Populo. Naplňuje ji pocit, když může někomu ukázat matematiku v jejím pravém světle. Ne jako holá fakta, která spadla z nebe, nýbrž jako druh smýšlení plné logických souvislostí. Denisa se mimo jiné věnuje závodně volejbalu, neboť jak říká, je třeba namáhat i jiné části těla než pouze mozek.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.