Poskytujeme individuální doučování biologie na míru.
I Beroun je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Chodila jsem na doučování němčiny půl roku do ŠKOLY POPULO.
Renée Rudolfová
Chodila jsem na doučování němčiny půl roku do Školy Populo (k úžasné paní Šebele) kvůli přípravě na přijímací řízení na magisterské studium. S velkou radostí vám oznamuji, že jsem na obor archivnictví byla přijata jak na Univerzitu Karlovu tak na Jihočeskou univerzitu. Tímto vám chci ještě jednou velmi poděkovat, že jsem měla možnost doučování v tak příjemném prostředí. Dostáli jste vašeho mota DOUČOVÁNÍ NA MÍRU. Totiž to, co mě nedokázali na vysoké škole naučit za 3 roky, tak vaše lektorka to zvládla za půl roku.
Moc bych Vám chtěla poděkovat za přípravu Anet.
Punčochářovi
Moc bych Vám chtěla poděkovat za přípravu Anet. Sama uznala, že jí to velmi pomohlo. Moc děkuji oběma slečnám lektorkám. A dále bych chtěla poděkovat Vám, za perfektní služby ať už se jednalo o náhrady lekcí, dočerpání lekcí atd. Prostě jakýkoliv požadavek nebo dotaz, vše bylo vyřízeno hned a k mé naprosté spokojenosti
V Škole Populo sme boli veľmi spokojní s naším vyučujúcim.
Jana S.
V Škole Populo sme boli veľmi spokojní s naším vyučujúcim. Syn urobil významný posun v pochopení látky, ktorá mu robila problémy. Jeho lektor bol príjemný, ochotný a zaujímal sa o synove aktuálnej potreby ohľadom učiva, ktoré bolo potrebné vysvetliť a precvičiť.
Chtěla bych poděkovat za vstřícný a profesionální přístup
Kateřina R.
Chtěla bych poděkovat Škole Populo za vstřícný a profesionální přístup a lektorům Janu M. a Romanovi V. za kvalitní výuku a praktické rady při přípravě syna k přijímacím zkouškám z matematiky. Syn byl přijat na gymnázium v Olomouci.
Moc děkuji
Lenka O.
Moc děkuji za doučování, které dcera měla s lektorem panem Radkem S., byl naprosto skvělý a Míša si ho moc chválila děkujeme.
Služby Školy Populo využijeme také pro přípravu mladší dcery.
Markéta H.
Do Školy Populo chodila naše dcera na přípravu na víceleté gymnázium. Od první komunikace do ukončení programu jsme měli jen dobrou zkušenost. Dcera se na hodiny češtiny a matematiky dokonce moc těšila. Zejména jsem si cenila: rychlé a velice vstřícné komunikace, online výuky během “Covidu”, kterou škola zavedla do několika málo dnů po uzavření škol a lektorů, kteří brali dceru jako partnera a skvěle jí provedli přípravou na přijímací zkoušky. Služby Školy Populo využijeme také pro přípravu mladší dcery.
Děkujeme všem doučujícím ve Škole Populo
Marcela Š.
Ráda bych touto cestou poděkovala za pomoc při doučování dcery, která se hlásila na gymnázium. V této nelehké době bylo zapotřebí dětem s učením pomoci. Přesto, že jsem si nebyla jistá, že online doučování bude fungovat, vydali jsme se touto cestou. Za spoustou práce a dřiny byl vidět úspěch. Dcera se dostala na vybrané gymnázium a byla to pro nás všechny opravdu velká radost. Musím uznat, že jde o velkou práci u dětí i lektorů. Děkujeme všem doučujícím ve Škole Populo a přejeme dobré učitele a pilné a naslouchající děti.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Doučování bylo velmi příjemné a hlavně srozumitelné
Radomíra Š.
Díky vaší lektorce, paní Petře Z., můj syn konečně úspěšně složil maturitní zkoušku z matematiky. Dle slov syna bylo doučování velmi příjemné a hlavně srozumitelné. Sám prohlásil, že 12 lekcí s paní lektorkou mu dalo víc, než několikaleté doučování u jedné paní učitelky. Ještě jednou děkuji za oba a přeji mnoho úspěchů ve vaší činnosti.
Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte
Věra D.
Ráda bych Vám poděkovala za doučování matematiky Vaší školou a dále slečně Kristýně P., která učí moji dceru Veroniku. Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte. Vzhledem k tomu, že má dcera diagnostikovanou dysfázii, tak je navíc stydlivá. A protože se stydí, tak je pro ni vždy lehčí říci, že neví. Co se týče její vyučující paní učitelky ve škole, ta považuje učivo za probrané, studenti si mají učivo zopakovat sami a vypracovat úkoly či testy sami. Výuku žádnou Veronika nemá. Po vysvětlení poslední látky dostala Veronika za domácí úkoly známky 2 a 2. Chtěla bych Vám tímto ještě jednou velice poděkovat. Děti jsou naše budoucnost. Co do nich vložíme, to se nám vrátí.
lektorka českého jazyka, matematiky, anglického jazyka, německého jazyka, chemie a biologie
Markéta studuje třetím rokem na Univerzitě Hradec Králové biologii a chemii s učitelstvím. Jejím snem je už od malička stát se učitelkou. Doučování se věnuje již delší dobu. Vše začalo od doučování spolužáků, mladší sestry a od podzimu 2019 působí ve Škole Populo. Hodiny s žáky ji velmi baví a má radost za každý žákův úspěch. Doučuje biologii, chemii, český jazyk, matematiku, a také zvládne zopakovat s žáky anglický a německý jazyk. Ve svém volném čase se věnuje cyklistice, lyžování, procházkám v přírodě a práci v laboratoři.
Anastázie Tóthová
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.