Poskytujeme individuální doučování španělského jazyka na míru.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Vše se přizpůsobovalo našim individuálním potřebám
Zuzana H.
S přípravou mého syna na přijímací zkoušky na střední školu jsem byla spokojená, s lektory probíhala dobrá komunikace a vše se přizpůsobovalo našim individuálním potřebám. Díky!
Motivovaný student + báječní lektoři = super výsledek!
Irena V.
Skvělí lektoři, pohodová příprava na přijímací zkoušky na gymnázium a radost dcery z přijetí ke studiu na vysněné škole obrovská. Za to vše patří velký dík celému týmu školy Populo, zejména pak paní lektorce a panu lektorovi - počty bodů, kterých dcera dosáhla ukázaly, že motivovaný student + báječní lektoři = super výsledek!
Chtěla bych poděkovat za vynikající přípravu na opravnou zkoušku
Kristýna K.
Chtěla bych touto cestou poděkovat paní učitelce Ljubě K. za vynikající přípravu na opravnou zkoušku z češtiny. Hlavně děkuji za její trpělivost a pevné nervy. Dnes jsem vykonala opravnou zkoušku a postoupila do dalšího ročníku. Ještě jednou moc moc děkuji.
Vy opravdu víte, co děláte. Děkuji, že pomáháte lidem být o krok napřed.
Daria K.
Dobrý den, chtěla bych moc poděkovat celému týmu Školy Populo za jejich profesionalitu, individuální přístup ke každému studentovi, vždy rychlou reakci, vstřícnost a silný tým zkušených pedagogů. Pokud máte nějaké mezery v znalostech nebo pokud byste se chtěli naučit něco nového, a to v klidné, přátelské atmosféře, tuto školu mohu vřele doporučit. Velký dík patří mému lektorovi, panu Vladislavovi Š., se kterým jsme se seznámili u předmětu ZSV. Vždy mi všechno důkladně vysvětloval a podporoval mě svými komentáři ohledně toho, jak chápu konkrétní látku. Je velice ochotný a vždy bylo na jeho hodinách veselo a zajímavě. Za mě celková spokojenost a vděk. Taky velmi oceňuji práci milých paní koordinátorek, které mi neustále byly k dispozici, kdyby se něco stalo a kdybych si nevěděla rady. Ze své strany přeji Škole Populo i nadále se rozvíjet v doučování, ale nevím kam dál, protože za mě je tu všechno perfektní a Vy opravdu víte, co děláte. Děkuji za Vaše dílo a za to, že pomáháte lidem být o krok napřed. S pozdravem, Daria.
Syn byl nadšený
Michaela V.
Dobrý den, chtěla bych moc poděkovat za způsob komunikace a výuky paní lektorky Petry M.. Je neuvěřitelně intuitivní, pro syna atraktivní a hlavně srozumitelný. Syn byl nadšený. Moc děkuji za takový lidský přístup k dětem. Paní lektorka má velký dar látku vysvětlit a zachovat si velkou autoritu. Shora píši s vědomím, že přes veškerou přípravu syn nemusí u přijímaček uspět, ale i tak tímto způsobem výuky zůstane obohacen. Hezký den.
Velmi skvělá zkušenost ohledně doučování
Martina H.
Velmi skvělá zkušenost ohledně doučování. Lektorka i koordinátorka byly vždy velmi milé, příjemné. Celé doučování hodnotím velmi kladně. Mnohokrát děkuji.
Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů, perfektní zpětná vazba od lektorů.
Milan P.
Rádi bychom poděkovali celému týmu Školy Populo za přípravu naší dcery k přijímacím zkouškám na SŠ. Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů (změny rozvrhu na ZŠ a nutnost změn termínů hodin s lektory atd.), perfektní zpětná vazba od lektorů. Po absolvování vstupního testu a zjištění, že na konci prvního pololetí 9. třídy nemají ve škole probránu ještě část učiva z 8. třídy, jsme byli velmi skeptičtí k možnosti úspěšného přijetí dcery na SŠ. Že je způsob online výuky na dceřině ZŠ špatný jsme věděli, ale netušili jsme, že je to až tak zlé. Velké poděkování tímto míří k lektorům, paní Evě J. (český jazyk) a panu Mariánu S. (matematika). Ačkoliv jinak dceři online výuka příliš nevyhovuje, s oběma lektory a jejich výukou byla velmi spokojena a nemohla si jejich přístup a postupy vynachválit. Za nás, rodiče, jim děkujeme za hodnocení z vyučovacích hodin, kdy jsme snadno zjistili, kde dcera potřebuje přidat. Závěrem snad jen výsledky - dcera byla úspěšně přijata na oba obory, na které se hlásila a skončila na 5. místě z 45 a na 6. místě z 29 přihlášených. Na oba obory je přijímáno pouze 10 žáků, takže pro nás všechny vynikající výsledek, kterého by bez přípravy s Vašimi lektory určitě nedosáhla.
Příběh Aleše - příprava na zápis
Maminka Aleše
Malý Aleš k nám přišel, když mu bylo 6 let. Do školy se moc netěšil, protože se bál toho, co jej bude v novém kolektivu dětí čekat. Ve školce si našel mnoho kamarádů, ale bohužel nikdo z nich se do té jeho školy nehlásil. Byl z toho tak nervózní, že se u něj začaly objevovat psychosomatické projevy. Při každé zmínce o škole měl zničehonic bolesti bříška, záchvaty paniky a časem měl i noční děsy a budil se s pláčem. Měla jsem obavy, že je to něco vážnějšího a že jí Aleše do školy nevezmou. Pro Aleše byl připraven tedy individuální plánu výuky. První hodinu si se svou lektorkou jenom hrál a zapojoval do hry i prvky učení se čísel, písmenek a barev. Během dalších hodin se Aleš naučil podepsat, učil se básničky a naučil se poznávat tvary. Po dvou hodinách výuky jeho bolesti bříška “zázračně zmizely”. Navíc jsem se všimla, jak si začíná sám luštit nápisy a nenápadně se mě vyptává na to, jak to ve škole chodí. V dalších hodinách postupně zapojili další prvky, které Alešovi přiblížily to, co jej ve škole bude čekat. Dokonce chtěl i svou malou lavici, ve které pravidelně sedával a dostával na doma i menší úkoly. V dubnu, když šel k zápisu, byl již plně připraven a do školy se nadšeně těšil.
Skvělý přístup i komunikace
Pavlína Č.
Chtěla bych moc poděkovat za výbornou přípravu mé dcery na přijímací zkoušky. Skvělý přístup i komunikace. A hlavně, dcera udělala přijímací zkoušky na obě školy a byla mezi prvními. Určitě doporučuji.
Jsme za Populo moc vděční, vyšli nám vždy vstříc
Alena P.
Moc bychom chtěli poděkovat za přípravu na maturitu u paní lektorky Jany P. Syn už měl v podstatě poslední šanci udělat didaktický test z českého jazyka. Paní lektorka byla vždy perfektně připravena a i přesto, že má syn upravené podmínky u maturity (s asistentem a navýšeným časem), probírali soustavně látku tak, aby byl syn téměř stoprocentně připraven. Nakonec didaktický test zvládl na 82 %, což myslím, že je velmi dobrý výsledek. Jsme za Populo moc vděční, vyšli nám vždy vstříc jak časově, tak výukou a organizací celého kurzu. Pokud bychom chtěli další vzdělávání, určitě bychom se zase na Školu Populo obrátili. Příprava byla velmi kvalitní. Moc děkujeme a těšíme se na další spolupráci.
Denisa se momentálně věnuje magisterskému studiu matematiky a chemie na Univerzitě Hradec Králové. V minulosti si vyzkoušela studium matematiky na University de Granada ve Španělsku, která ji dle jejich slov rozšířila pohled na matematiku jako takovou. Je toho názoru, že k matematice si může najít každý cestu, záleží pouze na tom, jak na ni bude nahlížet. To je taky jeden z důvodů, proč šla pracovat do Školy Populo. Naplňuje ji pocit, když může někomu ukázat matematiku v jejím pravém světle. Ne jako holá fakta, která spadla z nebe, nýbrž jako druh smýšlení plné logických souvislostí. Denisa se mimo jiné věnuje závodně volejbalu, neboť jak říká, je třeba namáhat i jiné části těla než pouze mozek.
Františka Kopřivová
lektorka anglického a španělského jazyka
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.