Poskytujeme individuální doučování občanské a rodinné výchovy na míru.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Malý Aleš k nám přišel, když mu bylo 6 let. Do školy se moc netěšil, protože se bál toho, co jej bude v novém kolektivu dětí čekat. Ve školce si našel mnoho kamarádů, ale bohužel nikdo z nich se do té jeho školy nehlásil. Byl z toho tak nervózní, že se u něj začaly objevovat psychosomatické projevy. Při každé zmínce o škole měl zničehonic bolesti bříška, záchvaty paniky a časem měl i noční děsy a budil se s pláčem. Měla jsem obavy, že je to něco vážnějšího a že jí Aleše do školy nevezmou. Pro Aleše byl připraven tedy individuální plánu výuky. První hodinu si se svou lektorkou jenom hrál a zapojoval do hry i prvky učení se čísel, písmenek a barev. Během dalších hodin se Aleš naučil podepsat, učil se básničky a naučil se poznávat tvary. Po dvou hodinách výuky jeho bolesti bříška “zázračně zmizely”. Navíc jsem se všimla, jak si začíná sám luštit nápisy a nenápadně se mě vyptává na to, jak to ve škole chodí. V dalších hodinách postupně zapojili další prvky, které Alešovi přiblížily to, co jej ve škole bude čekat. Dokonce chtěl i svou malou lavici, ve které pravidelně sedával a dostával na doma i menší úkoly. V dubnu, když šel k zápisu, byl již plně připraven a do školy se nadšeně těšil.
Michal se na doučování těšil a zodpovědně k němu přistupoval
Michal V.
Touto cestou bych rád poděkoval za syna Michala lektorům Elišce a Jiřímu, za profesionální přípravu na přijímací zkoušky na osmileté gymnázium. Podávali jsme dvě přihlášky a na obě gymnázia byl syn přijat. Vždy se na doučování těšil a zodpovědně k němu přistupoval. Rád bych touto cestou předal pozdrav a poděkování od syna Michala oběma lektorům.
Služby Školy Populo využijeme také pro přípravu mladší dcery.
Markéta H.
Do Školy Populo chodila naše dcera na přípravu na víceleté gymnázium. Od první komunikace do ukončení programu jsme měli jen dobrou zkušenost. Dcera se na hodiny češtiny a matematiky dokonce moc těšila. Zejména jsem si cenila: rychlé a velice vstřícné komunikace, online výuky během “Covidu”, kterou škola zavedla do několika málo dnů po uzavření škol a lektorů, kteří brali dceru jako partnera a skvěle jí provedli přípravou na přijímací zkoušky. Služby Školy Populo využijeme také pro přípravu mladší dcery.
Lenka byla s lektorkami spokojená, moc si jejich přístup chválila...
Marcela M.
Chtěla bych vám tímto poděkovat za doučování dcery Lenky z českého jazyka a matematiky k přijímacím zkouškám na střední školu. Na Školu Populo jsem dostala kontakt od kamarádky, za což jsem jí moc vděčná, protože sami bychom se s přípravou na přijímačky, zřejmě, hodně natrápili. Velké díky proto patří lektorce z matematiky Daniele E. a lektorce z českého jazyka Kláře M. Obě lektorky byly moc šikovné a dokázaly Lenku k přijímačkám připravit tak, že je s úspěchem zvládla. Lenka byla s lektorkami spokojená, moc si jejich přístup chválila, vždy, když nevěděla, nebyl problém látku znovu připomenout a zopakovat. Ještě jednou lektorkám moc děkujeme.
Děkujeme panu lektorovi Pavlu M. a Škole Populo.
Andrea O.
Děkujeme panu lektorovi Pavlu M. a Škole Populo za pomoc při přípravě na přijímací zkoušky na střední školu. Syn byl přijat hned v prvním kole na obě brněnská gymnázia a za to moc děkujeme.
Pod vedením doučujícího syn dosáhl pochopení probírané látky a tudíž zlepšení výsledků
Martina B.
Děkuji vám za spolupráci. Pod vedením doučujícího syn dosáhl pochopení probírané látky a tudíž zlepšení výsledků, proto hodnotím spolupráci s vámi jako velice účelnou a přínosnou.
Velký dík patří jak doučujícímu panu učiteli, tak organizování hodin z vaší strany.
Nevylučuji, že vaše doučování, či kurz v budoucnu nevyužijeme, díky nejlepším dosavadním zkušenostem.
Příběh maminky – škola hrou
Maminka Elišky
Moje dcerka Eliška se do školy dost bála. Plakala a bolelo jí bříško. Jen když jsme se zmínili o tom, že ji v září čeká škola a musí opustit školku, následoval hysterický záchvat. Absolvovala sice předškolní přípravku v mateřské školce, ale její obavy nepominuly. Sama jsem z toho byla zoufalá. Nechtěla jsem s ní hned chodit do nějaké poradny a na internetu jsem našla Předškolní přípravku, která nabízela přesně to, co jsme s Eliškou potřebovaly. Milá paní lektorka u dcerky odbourala všechny fóbie a vychytala všechny možné mouchy a po pár týdnech byly nervy a stresy pryč. Navíc u ní Předškolní přípravka probudila chuť k učení a školy se už nebojíme!
Známky z českého jazyka se zlepšily
Krisztina H.
Chtěla bych poděkovat za možnost doučování dcery. Diána ráda hodila na kurzy a známky z českého jazyka zlepšily. Pan učitel vysvětlil dcere temy, v kterých ona potřebovala pomoc. Se vším byly jsme moc spokojení a můžu jenom výborně hodnotit školu.
S lektorkou jsem byl opravdu velice spokojen.
Samuel G.
Dobrý den, tímto bych chtěl ohodnotit svou lektorku Ljubu K., která mě připravovala na DT test z ČJ. Začal bych asi tím, že s lektorkou jsem byl opravdu velice spokojen. Její schopnost vysvětlovat látku je podle mého perfektní. Úžasná komunikace s žákem, jak na lekcích, tak i online mimo lekce.Její připravenost na individuální hodiny je důsledná. Když jsem přišel na své první doučování, tak byly mé znalosti opravdu bídné, hrozné, otřesné, ale lektorka mě opravdu během jednoho měsíce dokázala připravit na DT test tak, abych zvládl testem proletět a projít s naprostým přehledem. DT test jsem ve finále opravdu zvládl s více než dostatečnou rezervou. A za to opravdu vděčím jen své lektorce. Opravdu z mé strany paní Ljubě K. nejde vytknout jediná věc. Jde opravdu vidět, že má zkušenosti s učením na vysoké úrovni. Jako lektorku bych jí opravdu doporučil každému.
Velký dík patří Populu.
Eva G.
Děkuji lektorce Natalii L. , která připravila mého syna na opravný didaktický test z českého jazyka. Výuka probíhala online, komunikace byla skvělá. A velký dík patří Populu, že v tak krátké době zajistila doučování a syn měl dostatek času se s pomocí úžasné lektorky připravit. Didaktický test udělal a zakončil tím úspěšně maturitu.
Míša studuje český jazyk a historii na Pedagogické fakultě Západočeské univerzity. Ve svém volném čase ráda tráví čas s rodinou a kamarády, čtením knížek a sportem. Na doučování jí nejvíce baví to, že může se studenty prožívat jejich radost z výsledků, kterých jsou schopni dosáhnout pomocí individuálního přístupu a například se dostanou na svou vysněnou školu.
Andrea Javůrková
lektorka matematiky
Andrea je u nás lektorkou matematiky. Snaží se studentům ukázat, že i tento předmět může být zábavný a jednoduchý, když je podán tou správnou cestou, která je pro každého jednotlivce odlišná. Je studentkou Vysokého učení technického v Brně oboru Architektura pozemních staveb. Ráda se věnuje objevování nových míst, architektuře, sportu a celkově zdravému životnímu stylu. Baví ji práce s lidmi a chtěla by jim předávat své zkušenosti.
Radek Šaroch
lektor matematiky a anglického jazyka
Radek je studentem oboru Mezinárodních vztahů - politologie na ZČU v Plzni. Díky středoškolskému vzdělání v oboru Strojírenství má dostatečné znalosti k doučení souvisejících předmětů, stejně tak díky univerzitním seminářům a cestování má kvalitní základy angličtiny. Doučování se věnuje jako koníčku, díky kterému může poskytnout znalosti ostatním. Svůj volný čas věnuje venkovním aktivitám a cestování po celém světě, díky němuž si stále zdokonaluje cizí jazyky. Mezi další zájmy patří tenis, golf a sledování seriálů.
PaedDr. Yveta Heyrovská
lektorka českého jazyka
Celý můj profesní život mi naplňovala práce s dětmi s mozkovými dysfunkcemi různě vyjádřenými. Škála tohoto vyjádření je široká a každé dítě s těmito drobnými odchylkami je něčím mimořádně zajímavé. Detailně rozklíčovat tuto škálu, poznat individuální mimořádnost každého dítěte a následně mu správně pomoci, byla velká výzva. Po 35 letech setkávání s těmito dětmi a jejich rodiči v rámci ambulantní praxe a při mém lektorování jejich učitelů v rámci DVPP (další vzdělávání pedagogických pracovníků) mohu říct, že to byla krásně strávená léta. Po odchodu do důchodu se věnuji již jen pár hodin týdně speciálnímu doučování českého jazyka, což mi umožňuje Škola Populo v centru Prahy. Řídím se mottem, jehož přesnou citaci ani autora neznám, ale vystihuje to podstatné: “Za sto let bude každému jedno, v jakém jsem bydlel domě, jezdil autě a jaká byla výše mého bankovního konta. Ale jestli jsem pomohl jedinému dítěti, může to změnit celý svět.”
Ilona Poláková
lektorka českého jazyka, matematiky, zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, ZSV a ekonomie
Ilča vystudovala UMPRUM a 36 let se věnovala tanci. Součástí týmu Školy Populo se stala v květnu 2017. Kromě toho, že navrhuje interiérový design, se zajímá o architekturu, světovou ekonomiku, právo a psychologii. Ale nejvíce ji naplňuje práce s dětmi. V roce 2017 vypracovala studii pro vládu ČR na téma NRP, výživné, soudnictví a školství. Studie zaujala, což je dobré posunutí u nás v republice ohledně těchto témat, která snad zajímají každého z nás. Vlastní několik certifikátů, mimo jiné i z oblasti NRP. Dětem a studentům dodává sebedůvěru a vkládá do nich šanci uspět u zkoušek, zlepšit si kvalifikaci. Je velmi empatická, spolehlivá, svědomitá. Je vdaná, s manželem mají 5 dětí a 2 vnoučky. V současné době mají v pěstounské péči už dospělého chlapce. Jejím koníčkem je modelářství (letadla).
Otestujte si své znalosti občanské a rodinné výchovy
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.