Poskytujeme individuální doučování japonského jazyka na míru.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Vážený kolektive pobočky Popula Olomouc, chtěla bych vám touto cesto poděkovat za naprosto dokonalý přístup k dcerám, které po celý školní rok navštěvovaly pobočku v Olomouci a připravovaly se na přijímací zkoušky. Váš přístup je profesionální a z mého pohledu bych neměnila vůbec nic. Zároveň bych chtěla pochválit zejména paní lektorku, protože odvedla výbornou práci, a na jejím konci bylo úspěšné zvládnutí přijímacích zkoušek se skvělým výsledkem. Je to vynikající lektorka, která si umí vytvořit s dětmi přátelský vztah, který je založený na vzájemné spolupráci. Děti potom mají pocit, že nechodí na doučování, ale že navštěvují kroužek českého jazyka a těší se na další lekci. Jsme rádi, že nám byla přidělena právě ona. Těším se na další spolupráci.
Syn sa na obe gymnázia dostal s výsledkom 38 bodov z matematiky.
Rodič
Doučovanie mu pomohlo a hlavne ho s lektorkou veľmi bavilo! Dokonca mu bolo ľúto, že už nebude ďalej chodiť ... :-) podľa mňa skvelá referencia pre vaše služby a hlavne lektorku.
Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů, perfektní zpětná vazba od lektorů.
Milan P.
Rádi bychom poděkovali celému týmu Školy Populo za přípravu naší dcery k přijímacím zkouškám na SŠ. Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů (změny rozvrhu na ZŠ a nutnost změn termínů hodin s lektory atd.), perfektní zpětná vazba od lektorů. Po absolvování vstupního testu a zjištění, že na konci prvního pololetí 9. třídy nemají ve škole probránu ještě část učiva z 8. třídy, jsme byli velmi skeptičtí k možnosti úspěšného přijetí dcery na SŠ. Že je způsob online výuky na dceřině ZŠ špatný jsme věděli, ale netušili jsme, že je to až tak zlé. Velké poděkování tímto míří k lektorům, paní Evě J. (český jazyk) a panu Mariánu S. (matematika). Ačkoliv jinak dceři online výuka příliš nevyhovuje, s oběma lektory a jejich výukou byla velmi spokojena a nemohla si jejich přístup a postupy vynachválit. Za nás, rodiče, jim děkujeme za hodnocení z vyučovacích hodin, kdy jsme snadno zjistili, kde dcera potřebuje přidat. Závěrem snad jen výsledky - dcera byla úspěšně přijata na oba obory, na které se hlásila a skončila na 5. místě z 45 a na 6. místě z 29 přihlášených. Na oba obory je přijímáno pouze 10 žáků, takže pro nás všechny vynikající výsledek, kterého by bez přípravy s Vašimi lektory určitě nedosáhla.
Výběr lektorů “na míru” to je sen všech rodičů
Jana K.
Chtěla jsem moc poděkovat Škole Populo za jejich práci. Od začátku do konce to byla naprosto perfektní spolupráce. Syn chodil na doučování rád, ve škole měl obrovské zlepšení, přijímací zkoušky zvládl výborně a byl přijat na školu, kterou by bez doučování ve Škole Populo nezvládl. Výběr lektorů “na míru” to je sen všech rodičů. Jejich trpělivost a ochota naučit děti porozumět učivu je obdivuhodná. Ještě jednou moc děkuji a určitě Vaše služby ještě využijeme. Doučování bylo delší, tudíž jsme využili splátkový kalendář. Přeji všem dětem mnoho úspěch.
Chci Vám moc poděkovat za doučování a celkovou bezproblémovou a příjemnou spolupráci.
Jana S., maminka
Chci Vám moc poděkovat za doučování a celkovou bezproblémovou a příjemnou spolupráci, Míša opravnou zkoušku z ČJ napsal celkem bez problémů. Jsem přesvědčená, že právě díky Vám celou školní docházku úspěšně dokončil.
Moc děkuji za spolupráci s vámi!
Eliška K., studentka
Celé doučování probíhalo naprosto v pořádku a podle mých představ. Paní lektorka mi vždy vyšla vstříc a naučila mě to, v čem jsem měla mezery. Maturitu jsem úspěšně zvládla na první pokus, a to i díky paní lektorce. Moc děkuji za spolupráci s vámi!
Profesionalita, empatie a vstřícnost lektorů
Zuzana D.
Chtěli bychom moooc poděkovat lektorce. Dcera si ji nemohla vynachválit. Děkujeme lektorce za profesionalitu, empatii a vstřícnost, ať už přijímací zkoušky dopadnou jakkoliv.
Lekce byly nejen přínosné, ale i zábavné
Tomáš Z.
Hodiny s lektorem byly pro mě velice přínosné. Danou látku dokázal skvěle vysvětlit a hlavně se mi pokaždé snažil pomoci. V porovnání s učitelem ze školy byly tyto hodiny nejen přínosné, ale i zábavné. Vážím si lektorovy vstřícnosti a přirozenosti, na rozdíl od jiných učitelů. Pokud budu mít v příštích letech potíže, nebudu váhat Vás kontaktovat!
Syn se za půl roku velmi posunul
Michaela V.
Doučování bylo velice efektivně nastavené, syn měl paní letorku, rád s ní pracoval a udělal veliké pokroky. Dokázala lehce navázat kontakt, zaujmout a velmi dobře vysvětlit potřebnou látku. Syn se za půl roku velmi posunul a na výuku se vždy těšil. Přála bych každému takového pedagoga. Děkuji.
Čeština začala syna bavit
Kateřina S.
Syn se dostal na gymnázium, takže bych chtěla touto cestou moc poděkovat. Díky doučování jsme vše zvládli, úroveň doučování byla výborná, byla jsem ráda za zhodnocení každé lekce od lektora, abychom věděli, kde máme přidat. Tímto bych ráda prosím poděkovala i lektorům z matematiky a z češtiny, že zvládli výborně svoji práci. Syn dokonce řekl, že ho začala bavit i čeština. Prosím o předání poděkování.
lektorka anglického jazyka, matematiky a deskriptivní geometrie
Lenka začala být součástí týmu Školy Populo v prosinci 2017 jako lektorka angličtiny a matematiky. Má ráda anglický jazyk, jelikož miluje cestování a poznávání lidí a jejich kultur. Matematiku považuje také za celosvětový jazyk, který nepotřebuje překlad. Vystudovala Technickou univerzitu, pracovala na více pozicích v průmyslové sféře, ale stále jí to víc táhlo k humanitním oborům. Po změně bydliště se Brno stalo jejím domovem se vším, co k tomu patří. Volný čas věnuje čtení psychologické literatury, setkávání s pohodovými lidmi, poslouchání hudby a všemu ostatnímu, co jí nabíjí pozitivní energií a posouvá dál.
Bc. Karolína Netrvalová
lektorka matematiky a deskriptivní geometrie
Karolína je studentkou Fakulty aplikovaných věd Západočeské univerzity v Plzni. Po absolvování bakalářského oboru Matematika pro přírodní vědy začala studovat magisterský obor Učitelství matematiky a deskriptivní geometrie pro střední školy. Matematika ji vždy velmi bavila a už během svého studia na gymnáziu s ní pomáhala svým spolužákům. V letech 2018–2020 učila matematiku na SPŠ stavební v Plzni. Práce učitelky ji naplňuje, po skončení hodiny často přemýšlí o tom, jaké pokroky žáci udělali a jak jim dále pomoci, aby se ve světě matematiky cítili jistější a sebevědomější.
Tereza Pěchová
lektorka českého jazyka
Tereza studuje český jazyk a anglický jazyk na Slezské univerzitě v Opavě a ráda by své znalosti předávala dál. Již při studiu základní školy ji bavilo pomáhat spolužákům s učením a od střední školy doučuje své dva mladší sourozence anglický jazyk. Český jazyk je její vášeň, kterou se zabývá i ve svém volném čase, a to například psaním povídek. Má ráda děti a celkově práci s lidmi a v kolektivu. Mezi její další zájmy patří hudba, zvířata a čtení knih.
Bc. Barbora Cencingrová
lektorka českého a anglického jazyka
Barbora je studentkou Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, konkrétně teologické fakulty, oboru navazující filosofie. Jako správný filosof (milovník moudrosti) se snaží tuto moudrost předávat ostatním a pomáhat jim tak v jejich rozvoji. Nechybí jí ani schopnost vcítění se do potřeb ostatních. Lektor zkrátka musí zaujmout a umět ""správně vyučovat"", což je někdy opravdové umění. Stejně důležitá je i komunikace mezi lektorem a studentem. I když se bez angličtiny dnes již téměř neobejdeme, zejména pro nás, pro Čechy, je důležitá role češtiny. I když je to náš mateřský jazyk, paradoxně nepatří k těm jednodušším. Čas nejraději tráví v dobré společnosti. Věnuje se sportu – zejména fitness, plavání a cyklistice.
Františka Kopřivová
lektorka anglického a španělského jazyka
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.