Poskytujeme individuální doučování japonského jazyka na míru.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Velké poděkování patří celému týmu pobočky v Olomouci a hlavně lektorce Daně Ch. a lektorce Adéle K. za perfektní přístup a spolupráci při přípravě dcery na víceleté gymnázium. Dcera byla maximálně spokojená a jistě využijeme Vašich služeb i v budoucnu.
Syn měl pocit podpory a pochvala ho nesmírně motivovala.
Pavlína V.
Touto cestou bych chtěla poděkovat lektorce Kateřině K. a Zdislavě Š. za pomoc synovi Tadeášovi připravit se na přijímací zkoušky na osmileté gymnázium. S lektorkami byla výborná domluva, vždy se zaměřily na problematickou část, kterou nejvíce potřeboval a výsledky byly vidět. Obě byly velice příjemné a syn se vždy na doučování těšil. Měl pocit podpory a pochvala z jejich strany ho nesmírně motivovala. Šel na zkoušky vyrovnaný. Věděl, že udělal maximum a jelikož absolvoval i zkoušku nanečisto, neměl stres a tušil, co ho čeká. Dnes, když už víme výsledky, které mě i syna nesmírně překvapily a potěšily, nelituji ani investice a věřím, že pokud bude syn potřebovat doučování na gymnázium, ráda se na Školu Populo opět obrátím. Školu Populo mohu jen doporučit.
Ještě jednou díky za to, že jste.
Barbora K.
Chtěla bych se pochlubit a Vás moc pochválit. Můj syn se dostal na obě SŠ, které si vybral. Moc mu pomohlo doučování jak z ČJ tak i z M, na které k Vám docházel. Bylo úžasné, že i v době karantény, měl možnost doučování. Co se Vaší komunikace týče, jak se synem, tak i se mnou, byla rychlá a srozumitelná. Jste opravdu skvělí. Moc Vám za syna děkuji a za 4 roky k přípravě na maturitu se na Vás opět obrátíme. Ještě jednou díky za to, že jste.
Škola Populo mi vyšla ve všech ohledech vstříc.
Noemi Š.
Škola Populo mi vyšla ve všech ohledech vstříc. Našli mi učitele přesně na míru. V průběhu programu mě čekal porod a následně šestinedělí, lekce jsme tedy odložili a i pokračování bylo přesně tak, jak jsem potřebovala. Motivovali mě a dodali mi odvahu. I přesto, že do školy nechodím jíž přes dva roky, úspěšně jsem složila maturitní zkoušku. Doporučuji, stojí to za to ;-). Byla jsem vážně moc spokojená a nelituji této investice.
Chtěla bych vám všem poděkovat za úžasnou organizaci.
Kateřina B.
Chtěla bych vám všem poděkovat za úžasnou organizaci, oběma lektorům, hlavně Janu H., který se synem absolvoval většinu lekcí, za skvělou přípravu k opravné maturitní písemné zkoušce z ČJ. Syn napsal písemnou práci z max. 30 bodů na 26 bodů. Budu vaši školu s radostí doporučovat dále. Děkuji a přeji mnoho úspěchů v přípravě vašich studentů.
Doučování dceři velmi pomohlo
Iva V.
Chci moc poděkovat vaší škole a lektorkám Markétě Š. a Lucii S., které se dceři po celou dobu věnovaly a jak ona sama říká, doučování jí velmi pomohlo. Takovou třešničkou na dortu je, že Hedvika napsala závěrečný test ze Španělštiny na 115 bodů ze 116.
Mějte se krásně a přeji spousty spokojených klientů.
Milá a vstřícná komunikace s koordinátorkami, řekla bych až nadstandardní
Lucie H.
Ráda bych poděkovala za zprostředkování doučování pro mého syna Lukáše. Milá a vstřícná komunikace s koordinátorkami, řekla bych až nadstandardní. Z každé lekce jsem měla vyjádření lektora, tedy měla jsem přehled a nemusela se dál starat. I připomenutí den předem bylo fajn. Moc vám všem děkuji a velké poděkování patří i paní lektorce Michaele L., která doučovala český jazyk. Měla jsem pocit, že jí záleží, aby Lukáše co nejlépe k přijímacím zkouškám připravila. Posíláme pozdravy všem do Školy Populo a přeji jen samé spokojené žáky.
Syn si spolupráci a výuku velmi pochvaloval
Jana C.
Školu Populo mohu jen vřele doporučit. Podzimní lekce v učebnách probíhaly bezchybně. Zázemí pro studenty i doprovod je na profesionální úrovni. Koordinace a plánovaní jednotlivých lekcí je naprosto perfektní - vždy jsme den předem dostali, jako připomínku, SMS zprávu a pro pozdější online výuku jsme každé ráno obdrželi e-mail s linkem na hodinu - včetně informací o čase, lektorovi, telefonického kontaktu v případě potíží apod. Po každé hodině jsem obdržela velmi informativní zápis z obsahu lekce, hodnocení práce a aktivity studenta. To pro mne bylo velmi cenné. Lektorky byly obě absolutně skvělé, jak po vzdělávací stránce, tak po stránce lidské, včetně znalostí soft skills, trpělivosti atd. Syna motivovaly, dávaly praktické rady na zkoušku i strategii na test samotný. Syn si spolupráci a výuku velmi pochvaloval. Škole Populo přejeme hodně spokojených studentů!
Chceme moc poděkovat lektorkám matematiky a češtiny.
Dora Růžičková
Chceme moc poděkovat lektorkám matematiky a češtiny. Dcera u přijímacích zkoušek dopadla skvěle, na gymnáziu Hejčín je na 8. místě a na Slovanském gymnáziu je na 6. místě. Díky práci lektorek byla klidná, měla možnost si to vyzkoušet předem a jednoduše – uměla to. Doporučujeme i dalším!
Syn Dominik k Vám docházel na přípravu na reparát
Kamila S.
Syn Dominik k Vám docházel na přípravu na reparát z fyziky a chemie. Oba dva reparáty složil úspěšně a postupuje do dalšího ročníku. Chtěla bych Vám poděkovat, bez Vaší výuky by to nedokázal. Hledali jsme s manželem kvalitní doučování a spokojení jsme byli až s Vámi. Ještě jednou děkuji. Určitě budu doporučovat Vaše služby i dalším.
Kristýna je studentkou ekonomického oboru na Slezské Univerzitě a absolventkou jazykového gymnázia v Ostravě, kde měla možnost složit státní jazykovou zkoušku z angličtiny. Právě během studia si mimo jiné oblíbila studium matematiky. Škola Populo je pro ni skvělá příležitost předat žákům své vědomosti a také je k samotnému studiu více motivovat. Naplňuje ji pomoc druhým a velmi důležitá je také spokojenost žáků s vlastním lektorem, ten je podle Kristýny totiž nejdůležitějším prvkem mezi žákem a jeho cestě ke vzdělání.
Tereza Masopustová
lektorka českého jazyka
Tereza je ve Škole Populo od roku 2019 a zaměřuje se na doučování češtiny od nejmenších až po středoškoláky. Studuje posledním rokem učitelství českého jazyka a německého jazyka na Ostravské univerzitě. Zakládá si na tom, aby se děti na hodiny češtiny těšily. Snaží se dětem předat látku formou hry, ale zároveň neupozaďuje vědomosti. Práce s dětmi je pro ni za odměnu, a proto se také věnuje trénování tance a senzomotorickému učení. S dospělými pracuje jako trenérka ve fitku. Zkrátka předávání svých nabytých zkušeností dál ji dává v životě smysl. Ve volném čase ráda běhá po kopcích, kde hledá také inspiraci na hry do výuky a choreografie.
Jiří Jakoubek
lektor českého jazyka
"Jsem lektorem Školy Populo již více než rok. Nejčastěji připravuji žáky na přijímací zkoušky z českého jazyka. Věřím, že učitel a student mají společný cíl - měli by tedy spolupracovat a být si rovni. Zakládám si proto na kamarádském přístupu. Vše se dá naučit a každý se zvládne naučit - stačí jen chtít."
Bc. Barbora Cencingrová
lektorka českého a anglického jazyka
Barbora je studentkou Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, konkrétně teologické fakulty, oboru navazující filosofie. Jako správný filosof (milovník moudrosti) se snaží tuto moudrost předávat ostatním a pomáhat jim tak v jejich rozvoji. Nechybí jí ani schopnost vcítění se do potřeb ostatních. Lektor zkrátka musí zaujmout a umět ""správně vyučovat"", což je někdy opravdové umění. Stejně důležitá je i komunikace mezi lektorem a studentem. I když se bez angličtiny dnes již téměř neobejdeme, zejména pro nás, pro Čechy, je důležitá role češtiny. I když je to náš mateřský jazyk, paradoxně nepatří k těm jednodušším. Čas nejraději tráví v dobré společnosti. Věnuje se sportu – zejména fitness, plavání a cyklistice.
Mgr. Markéta K.
lektorka českého jazyka a společenských věd
Markéta vystudovala češtinu a základy společenských věd na Filozofické fakultě Ostravské univerzity. Poté působila deset let na gymnáziu jako pedagog. V současnosti studuje psychologii na vysoké škole, jelikož je přesvědčena, že díky ní se může stát lepším učitelem a lektorem. A tak může lépe poznat svého studenta a přizpůsobit doučování jeho potřebám. Nejraději připravuje žáky na přijímací a maturitní zkoušky z českého jazyka. Když zrovna nedoučuje, či sama nestuduje, cvičí jógu, chodí na procházky, stará se o zahradu či se věnuje svému oblíbenému osobnostnímu rozvoji.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.