Poskytujeme individuální doučování japonského jazyka na míru.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Moc chválíme a děkujeme za všechno
Alexandra S.
Paní lektorka Zuzana připravila dceru na přijímačky velmi pěkně, klidně a důsledně. Její přístup je přátelský, otevřený a laskavý. Je škoda, že se nedá naklonovat😉. Paní lektorku jsem osobně nikdy nepoznala, ale stačila mi spokojenost dcery a její výsledky v přípravě na zkoušky. Moc chválíme a děkujeme za všechno.
Jsem vděčný za vaší spolupráci a za profesionální přístup
Vasyl P.
Předevčírem jsem úspěšně dokončil maturitu. Jsem vděčný za vaší spolupráci a hlavně bych chtěl poděkovat paní Denise M. za profesionální přístup v hodinách, díky kterým jsem úspěšně udělal didaktický test z češtiny.
Velmi děkujeme za celou pololetní práci
Tereza N.
Velmi děkujeme za celou pololetní práci lektorce Klárce, má dvanáctiletá dcera se v biologii výrazně zlepšila a je zase o kus blíže svému snu. Nejenže do školy chodila dobře připravená, ale co si ceníme na přínosu paní lektorky ještě víc - naučila ji, jak na to. Doporučujeme!
Děkujeme za super přípravu.
Marie N.
Chtěla bych poděkovat slečně Monice K. za přípravu dcery na přijímací zkoušky na šestileté gymnázium. Adélka byla velmi dobře připravena, dostala se na Gymnázium Křenová i na Gymnázium Matyáše Lercha. V obou případech po odečtení bodů za mimoškolní činnost měla nejlepší výsledek ze všech uchazečů. Ještě jednou děkujeme za super přípravu.
Nela hned pochopila...
Marie K.
Chtěla bych vám moc poděkovat za zorganizování lekcí s paní lektorkou Stanislavou K. Nela byla nadšená, že jí všechno krásně vysvětlila a Nela hned pochopila to, v čem nevěděla, jak dál.
Chtěla bych moc pochválit a zároveň poděkovat za velice profesionální a zároveň přátelský přístup
Anna J.
Chtěla bych moc pochválit a zároveň poděkovat za velice profesionální a zároveň přátelský přístup od pana Ludvíka F. Probral se mnou veškeré problémové okruhy a velice dobře mi látku vysvětlil. V případě, že jsem zvolila špatnou odpověď se mnou vždy projel celou úlohu a společně jsme přišli na správné řešení, které mi téměř ihned po vysvětlení přišlo naprosto logické. Pokud tedy hledáte někoho, kdo vám vysvětlí jakýkoli matematický okruh opravdu srozumitelně, on je ideální volba. Tímto bych chtěla poděkovat jak panu Ludvíkovi F., tak i celému týmu Školy Populo za výbornou přípravu. Díky tomu byla maturita z matematiky mnohem lehčí než se zdá.
Na Škole Populo oceňuji zejména skvělou komunikaci, přátelský a přitom profesionální přístup
Štěpánka A.
Na Školu Populo jsem se obrátila s doučováním syna, který potřeboval pomoci s přípravou na maturitní zkoušku z češtiny. S lektorkou byl syn velmi spokojen a doučování mu opravdu pomohlo. Maturitní zkoušku složil a já jsem se rozhodla přihlásit na doučování také dceru, která je ve druhém ročníku střední školy. Na Škole Populo oceňuji zejména skvělou komunikaci, přátelský a přitom profesionální přístup. Velice se mi líbí zápisy z lekce, kdy lektor napíše co bylo probráno a jak student spolupracoval. Jsem si jistá, že právě díky doučování můj syn test z češtiny zvládl.
Mohu jen doporučit, profesionální přístup byl samozřejmostí
Emílie P.
Dcera byla s výukou českého jazyka a matematiky velice spokojená. Lektorka jí vše srozumitelně vysvětlila, co bylo potřeba, tak zopakovali. Na každý dotaz dostala odpověď. Za tři měsíce se neskutečně zlepšila v přípravě na přijímací zkoušky. Dohnala to, kde škola selhala. Mohu jen doporučit, profesionální přístup byl samozřejmostí.
Školu Populo doporučujeme a sami její služby využijeme znovu
Jáchym N.
Syn se díky přípravě ve Škole Populo umístil při přijímacích zkouškách na gymnázium na předních příčkách. Bez pomoci Školy Populo by to určitě tak dobře nezvládl. Velký dík lektorovi panu Patrikovi S., který syna od podzimu doučoval z matematiky i češtiny. Během celé spolupráce se nevyskytl vůbec žádný problém. Pan lektor i vedení pobočky komunikovali naprosto příkladně. Školu Populo doporučujeme známým a sami její služby využijeme znovu za 3 roky, kdy se na přijímací zkoušky bude připravovat mladší dcera. Ještě jednou děkujeme a přejeme spoustu dalších spokojených klientů.
Jitka působí ve Škole Populo od podzimu 2017, kde doučuje češtinu a němčinu. Doučování se věnuje již několik let, kdy pomáhala slabším spolužákům ve třídě. Jejím snem bylo stát se učitelkou, což se jí nakonec po mnoha peripetiích splnilo. Největší odměnou za odvedenou „práci“ je pro ni především žákův úspěch, také úsměv a rozzářené oči, které značí, že učivo chápe a rozumí mu. Cílem jejího doučování není jen snaha žáka něco naučit, ale také se od něj něčemu přiučit. Ve svém volném čase se věnuje četbě, lyžování a procházkám v přírodě; nejlépe pokud má i doprovod čtyřnohého mazlíčka.
Anton Morozov
Lektor matematiky a ruského jazyka
Anton vystudoval obor Obecnou matematiku a Matematické modelování na Masarykově univerzitě. S výukou studentů má mnohaleté zkušenosti a ve Škole Populo se věnuje výuce matematiky a ruského jazyka. Během výuky preferuje přátelskou atmosféru a věří, že každý student má potenciál dosáhnout svých nejlepších možných výsledků. Jeho cílem je, aby studenti odcházeli z výuky s novými znalostmi a měli dobrý pocit, že udělali kus práce. Mezi jeho nejsilnější stránky patří zodpovědnost, trpělivost a humor. Má rád přírodu, literaturu a cestování.
Markéta Matějková
lektorka českého jazyka, matematiky, anglického jazyka, německého jazyka, chemie a biologie
Markéta studuje třetím rokem na Univerzitě Hradec Králové biologii a chemii s učitelstvím. Jejím snem je už od malička stát se učitelkou. Doučování se věnuje již delší dobu. Vše začalo od doučování spolužáků, mladší sestry a od podzimu 2019 působí ve Škole Populo. Hodiny s žáky ji velmi baví a má radost za každý žákův úspěch. Doučuje biologii, chemii, český jazyk, matematiku, a také zvládne zopakovat s žáky anglický a německý jazyk. Ve svém volném čase se věnuje cyklistice, lyžování, procházkám v přírodě a práci v laboratoři.
Ing. Natálie Saňáková
Lektorka českého jazyka, matematiky a IT
Natálie v Populu pracuje přes dva roky a je lektorkou matematiky, českého jazyka i IT. Vystudovala magisterský obor na Univerzitě v Hradci Králové, obor Informační management a v současné době učí odborné předměty na střední škole, obchodní akademie. Deset let dělá vedoucí na dětském táboře, a i díky tomu se rozhodla, že pracovat jako učitelka / lektorka je něco, co ji bude naplňovat. Ráda by chtěla děti naučit to, že učení není starost, stres či známky, ale dá se k veškerému učení přistupovat i jinou formou. Ve volném čase ráda vymýšlí hry na tábor, hraje deskové hry, čte knihy a tráví čas s blízkými.
Ing. Lenka Kurečková
lektorka anglického jazyka, matematiky a deskriptivní geometrie
Lenka začala být součástí týmu Školy Populo v prosinci 2017 jako lektorka angličtiny a matematiky. Má ráda anglický jazyk, jelikož miluje cestování a poznávání lidí a jejich kultur. Matematiku považuje také za celosvětový jazyk, který nepotřebuje překlad. Vystudovala Technickou univerzitu, pracovala na více pozicích v průmyslové sféře, ale stále jí to víc táhlo k humanitním oborům. Po změně bydliště se Brno stalo jejím domovem se vším, co k tomu patří. Volný čas věnuje čtení psychologické literatury, setkávání s pohodovými lidmi, poslouchání hudby a všemu ostatnímu, co jí nabíjí pozitivní energií a posouvá dál.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.