Poskytujeme individuální doučování hebrejského jazyka na míru.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Na doučování do Popula začala chodit moje vnučka v loňském roce, kdy byla v deváté třídě a prospěch byl tzv. „střídavě oblačno“. Nejhorší byla chemie, v té se hodně zlepšila. V pololetí jsme vyměnily chemii za češtinu, vzhledem k přijímacím zkouškám na střední školu, a musím říci, že byl vidět pokrok. Na jaře jsem zařídila pár hodin češtiny a matematiky nejmladší vnučce (6.třída), která potřebovala vylepšit vysvědčení, a i ta se zlepšila. Je pravda, že obě holky měly zájem o zlepšení. Strach, že se nedostanou na školu nebo propadnou, vykonal své. Kdyby zájem nebyl, asi by to tak dobré nebylo. Rozhodně oceňuji prostředí – učebny, kde se děti vzájemně neruší, přátelskou atmosféru a vyučující, kteří dokáží pracovat i s náladovými puberťáky. Po každé lekci chodí rodičům na mail hodnocení, tady mám ale dojem, že je tendence spíše chválit. V tomto roce jedna z vnuček v Populu pokračuje.
S doučováním jsem byla po celou dobu naprosto spokojená.
Eliška H., studentka
S doučováním jsem byla po celou dobu naprosto spokojená – jak s Vaší organizací, tak s paní lektorkou. Lekce splnily svůj účel a díky nim jsem úspěšně složila maturitní zkoušku. Pokud by někdy byla potřeba, moc ráda se na vás znovu obrátím!
Děkujeme za dotazník, s testy jsme byli spokojení.
Michal K.
Objednali jsme je synovi a věříme, že to byly právě vaše testy, které mu pomohly k přijetí na Gymnázium Hejčín.
Celkově jsem byla se Školou Populo spokojená, jsou tam všichni ochotní a velmi vstřícní
Tereza C.
Celkově jsem byla se Školou Populo spokojená, jsou tam všichni ochotní a velmi vstřícní, zvlášť když jsem musela v průběhu učení změnit lektorku.
S lektorkou Eliškou P. jsem byla spokojená. Němčinu mi velmi dobře vysvětlila a vždy vhodně sestavila hodinu, aby bylo učivo patřičně probráno a pochopeno.
Příběh Lukáše – angličtina pro nejmenší
Rodiče Lukáška
S šestiletým Lukáškem jsme se chystali na delší zahraniční pobyt a chtěli jsme, aby se syn naučil alespoň nějaké základy angličtiny. Chlapec byl v předškolním věku, neuměl tedy moc číst a psát. K výuce se proto přistoupilo tak, aby si z ní odnesl co nejvíc. Připravili pro něj tedy pásmo zábavných her, písniček a básniček a slečna lektorka na něj mluvila pouze anglicky. Velmi se jí také osvědčila metoda “total physical response” (TSR), kdy se do výuky zapojuje celé tělo a děti si fixují slovíčka tak, že je předvádějí v pohybu. Lukášek se učil rychle a my si velmi brzy všimli jeho pokroků. A protože musel Lukášek samozřejmě v zahraničí nastoupit i do školy, využili jsme tuto metodu i k osvojení si základů čtení a psaní. Byli jsme velmi spokojení a můžeme potvrdit, že se nám individuální a intenzivní přístup velmi líbí.
Děkuju moc Škole Populo za jejich doučovaní.
Regina B.
Děkuju moc Škole Populo za jejich doučovaní. Připravili mě výborně na didaktický test z českého jazyka. Zejména bych chtěla poděkovat mému lektorovi Jiřímu D., který byl velmi hodný a vše mi vysvětlil.
Úspěšný maturitní reparát
Eliška M.
Chci Vám poděkovat za doučování a čas, který jsem s Vámi strávila, také Vám a své lektorce chci sdělit, že jsem reparát didaktického testu zvládla úspěšně s bodovým ohodnocením 38 bodů. Doučování a paní lektorka byly velmi příjemné a nápomocné, tak doufám, že se tato zpráva dostane i k ní. Ještě jednou děkuji za Váš čas a přeji hezký zbytek dne.
Syn měl pocit podpory a pochvala ho nesmírně motivovala.
Pavlína V.
Touto cestou bych chtěla poděkovat lektorce Kateřině K. a Zdislavě Š. za pomoc synovi Tadeášovi připravit se na přijímací zkoušky na osmileté gymnázium. S lektorkami byla výborná domluva, vždy se zaměřily na problematickou část, kterou nejvíce potřeboval a výsledky byly vidět. Obě byly velice příjemné a syn se vždy na doučování těšil. Měl pocit podpory a pochvala z jejich strany ho nesmírně motivovala. Šel na zkoušky vyrovnaný. Věděl, že udělal maximum a jelikož absolvoval i zkoušku nanečisto, neměl stres a tušil, co ho čeká. Dnes, když už víme výsledky, které mě i syna nesmírně překvapily a potěšily, nelituji ani investice a věřím, že pokud bude syn potřebovat doučování na gymnázium, ráda se na Školu Populo opět obrátím. Školu Populo mohu jen doporučit.
Určitě využijeme Školu Populo i v budoucnu.
Simona B.
Zakoupila jsem u Školy Populo hodiny matematiky pro syna jako přípravu k přijímacím zkouškám na střední školu. Syn byl s doučováním velmi spokojený, těšil se na hodiny a začal si věřit v matematice. Přístup učitele Víta B. byl nadstandardní. Někdy i přetahovali vyučovací hodinu, aby syn vše pochopil. Mně se moc líbilo, že jsem dostávala zprávy do emailu co bylo se synem probráno a jak se synovi v hodině dařilo. Určitě využijeme Školu Populo i v budoucnu. Moc děkuji za dobrou zkušenost.
Úspěšně přijati na školu, kterou si dcera přála
Hana T.
Moc nám pomohlo doučování k přijímacím zkouškám, úspěšně jsme je udělali a jsme přijati na školu kterou si dcera moc přála. Taky chci poděkovat lektorce. Příjemná, kamarádská, dcera byla moc spokojená. Fandím Vám, pomáháte, díky.
Ve Škole Populo učí již druhým rokem a tráví zde mnoho hodin svého času. Studuje obor Matematika a její aplikace. Nabízí zábavnou formu učení pomocí hry za účelem rozšiřování obzorů, pochopení souvislostí a povzbuzení logického myšlení v oboru matematiky. Podporuje radost z nabytých vědomostí a schopností a také přirozeného postupu do vyšší úrovně vědění. Podněcuje eliminaci stresu a nervozity před zkoušením nebo důležitou písemnou prací. Vede žáka k dosáhnutí lepších výsledků a možnosti výběru kvalitnější školy. Často ji můžete potkat i na různých akcích Přírodovědecké fakulty v Olomouci, ráda nabídne hlavolamy a podělí se o své vědomosti.
Františka Kopřivová
lektorka anglického a španělského jazyka
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Denisa Jirásková
lektorka matematiky, chemie a španělského jazyka
Denisa se momentálně věnuje magisterskému studiu matematiky a chemie na Univerzitě Hradec Králové. V minulosti si vyzkoušela studium matematiky na University de Granada ve Španělsku, která ji dle jejich slov rozšířila pohled na matematiku jako takovou. Je toho názoru, že k matematice si může najít každý cestu, záleží pouze na tom, jak na ni bude nahlížet. To je taky jeden z důvodů, proč šla pracovat do Školy Populo. Naplňuje ji pocit, když může někomu ukázat matematiku v jejím pravém světle. Ne jako holá fakta, která spadla z nebe, nýbrž jako druh smýšlení plné logických souvislostí. Denisa se mimo jiné věnuje závodně volejbalu, neboť jak říká, je třeba namáhat i jiné části těla než pouze mozek.
Anton Morozov
Lektor matematiky a ruského jazyka
Anton vystudoval obor Obecnou matematiku a Matematické modelování na Masarykově univerzitě. S výukou studentů má mnohaleté zkušenosti a ve Škole Populo se věnuje výuce matematiky a ruského jazyka. Během výuky preferuje přátelskou atmosféru a věří, že každý student má potenciál dosáhnout svých nejlepších možných výsledků. Jeho cílem je, aby studenti odcházeli z výuky s novými znalostmi a měli dobrý pocit, že udělali kus práce. Mezi jeho nejsilnější stránky patří zodpovědnost, trpělivost a humor. Má rád přírodu, literaturu a cestování.
Bc. Karolína Netrvalová
lektorka matematiky a deskriptivní geometrie
Karolína je studentkou Fakulty aplikovaných věd Západočeské univerzity v Plzni. Po absolvování bakalářského oboru Matematika pro přírodní vědy začala studovat magisterský obor Učitelství matematiky a deskriptivní geometrie pro střední školy. Matematika ji vždy velmi bavila a už během svého studia na gymnáziu s ní pomáhala svým spolužákům. V letech 2018–2020 učila matematiku na SPŠ stavební v Plzni. Práce učitelky ji naplňuje, po skončení hodiny často přemýšlí o tom, jaké pokroky žáci udělali a jak jim dále pomoci, aby se ve světě matematiky cítili jistější a sebevědomější.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.