Poskytujeme individuální doučování fyziky na míru.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Moc Vám děkuji za to, že jste se mu věnovali a pomohli zvládnout přijímací zkoušky.
Nováková Aranka
Píši za Zdeňka Nováka, který dělal přijímací zkoušky na chemickou školu v Pardubicích a strojírenskou v Brně. Na obě školy se dostal. Moc Vám děkuji za to, že jste se mu věnovali a pomohli zvládnout přijímací zkoušky.
Vaši školu všem doporučuji.
Martina Š., maminka
Náš Jarda se dostal na obě školy, kam se hlásil. Vyřiďte prosím můj dík lektorům, zejména sl. Hosové, Čižinské a Jouklové. Podle informací, které jsme dostali z jedné ze škol, kam se hlásil, Jarda řešil CERMAT testy lépe než 80 % ostatních žáků, což mu, vzhledem k ne příliš příznivému průměru známek na vysvědčení, výrazně pomohlo při přijetí. Vaši školu všem doporučuji. Peníze, které jsme za doučování u vás zaplatili, byly jednou z nejlepších investic, kterou jsme ve svém životě udělali.
Jste skvělí
Hana L.
Moc děkuji panu Martinovi F. za přípravu syna na maturitní zkoušku z matematiky, kterou úspěšně zvládl.
Děkuji i za brzký termín doučování. Jste skvělí.
Ještě jednou děkuji a pokud budeme potřebovat, určitě se na Vás opět obrátíme
Vladimír B.
Co se týká hodnocení výuky mého syna tak jsem byl velmi spokojený. Sice jsem nebyl ani u jedné vyučovací hodiny přítomný, ale syn byl spokojený z přístupu lektora (pan Vala), protože se spolu mohli bavit hned jako když se znají delší dobu. To oceňuji asi nejvíc (prolomení ledů hned v úvodu). Využívali jsme pouze pár vyučovacích hodin než půjde syn na přijímačky aby si ještě dopiloval věci kde si není jistý popř. které mu nejdou. Vše proběhlo v pohodě a syn byl následně přijatý na obě školy kde přijímačky dělal. Zároveň bych chtěl pochválit rychlost a přístup koordinátorky, která mi výuku zařídila rychlostí blesku během několika hodin a k mé maximální spokojenosti (já myslel, že doučování už není možné v tak krátké době a těsně před konáním přijímacích zkoušek sehnat). Ještě jednou děkuji a pokud budeme potřebovat, určitě se na Vás opět obrátíme.
Díky pomoci týmu Školy Populo se mu podařilo dostat na Střední odbornou školu.
Lucie P., maminka 16letého Patrika.
Můj syn Patrik se od září připravoval na přijímací zkoušky Cermat. Narodil se s vývojovou dysfázií. Díky pomoci týmu Školy Populo se mu podařilo dostat na Střední odbornou školu logistických služeb. Přijímací zkoušky úspěšně zvládl.
Syn Dominik k Vám docházel na přípravu na reparát
Kamila S.
Syn Dominik k Vám docházel na přípravu na reparát z fyziky a chemie. Oba dva reparáty složil úspěšně a postupuje do dalšího ročníku. Chtěla bych Vám poděkovat, bez Vaší výuky by to nedokázal. Hledali jsme s manželem kvalitní doučování a spokojení jsme byli až s Vámi. Ještě jednou děkuji. Určitě budu doporučovat Vaše služby i dalším.
Oceňuji individuální přístup, rychlou reakci na změnu při onemocnění a zpětnou vazbu od lektorky
Katka U.
Děkuji za výbornou spolupráci při přípravě dcery na přijímací zkoušky na střední školu - matematika. Oceňuji individuální přístup, rychlou reakci na změnu při onemocnění a zpětnou vazbu od lektorky.
Neformálnost byla pro dceru velký bonus
Romana Š.
Dobrý den, ráda bych touto formou upřesnila, že jsme byli s paní lektorkou velmi spokojeni - vždy jsme se dokázali na všem výborně domluvit, její neformálnost byla pro dceru velký bonus (a pro mě také). Určitě dceři k úspěšným přijímacím zkouškám velmi pomohla, protože jsem neměla časovou kapacitu na doučování. Vždy byla vstřícná ohledně zvýšené potřeby na některé okruhy. Moc děkuji.
Chtěla bych tímto poděkovat oběma lektorům.
Mgr. Zdřálková Blanka
Chtěla bych tímto poděkovat oběma lektorům – paní Pochylé a panu Lastičovi, kteří se věnovali přípravě mého syna Davida Vysloužila k přijímacím zkouškám na střední školu. Patří jim poděkování za úsilí, které přípravě věnovali, syn si spolupráci s nimi chválil a co je nejdůležitější – snaha všech přinesla ovoce – syn byl přijat na oba obory jeho vysněné vojenské školy – při zkoušce z jazyka českého získal 34 bodů, při zkoušce z matematiky 27 bodů – umístil se tedy jako 37. z celkového počtu 255 uchazečů – což je velký úspěch. Takže ještě jednou vyřiďte oběma lektorům můj dík.
Děkujeme za super přípravu.
Marie N.
Chtěla bych poděkovat slečně Monice K. za přípravu dcery na přijímací zkoušky na šestileté gymnázium. Adélka byla velmi dobře připravena, dostala se na Gymnázium Křenová i na Gymnázium Matyáše Lercha. V obou případech po odečtení bodů za mimoškolní činnost měla nejlepší výsledek ze všech uchazečů. Ještě jednou děkujeme za super přípravu.
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Eliška Hladíková
lektorka fyziky
Už na střední škole Elišku bavilo pomáhat spolužákům s pochopením učiva, a proto se rozhodla zavítat na olomouckou pobočku Školy Populo, kde působí od začátku roku 2018. V současné době studuje obor Molekulární a buněčná biologie na Přírodovědecké fakultě Univerzity Palackého v Olomouci, kde mezi její oblíbené předměty patří především chemie a biologie. Zajímá se ale také o fyziku a matematiku, kterou doučuje nejčastěji. Kromě běžného doučování a lekcí přes Skype připravuje naše studenty na přijímací zkoušky na střední školy a gymnázia. Ve volném čase se Eliška kromě studia věnuje tanci, různým druhům sportu a hře na klavír.
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Radka Pancáková
lektorka českého jazyka, matematiky, fyziky a chemie
Celou její profesní cestu ovlivnil nástup do prvního zaměstnání. Začala studovat speciální pedagogiku na UP v Olomouci a dále pokračuje v učení a vzdělávání žáků se SPU, MP, poruchami ASP, kombinovanými vadami apod. s přihlédnutím k jejich individualitě, provází je životem tak, aby pochopili základy trivia. Využívá v maximální možné míře jejich mentální a emocionální kapacitu. V této oblasti pracuje už 25 let. Účastní se pravidelně školení a přednášela na kurzech AP. Baví ji hledat cesty a způsoby, jak předat učivo s porozuměním. Radost jí přináší pochopení látky u žáků, vidět jejich spokojenost, ale hlavně naučit tyto žáky nebát se školy, nemít k ní odpor a strach. Nechat jim zažít pocit úspěchu, chválit je i za minimální pokrok a dát jim cestu k vědění a poznání okolního světa, který bývá pro ně často složitý, nepřehledný, zmatený, a to jak v čase, tak prostoru.
Tatjana Mitrovičová
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Anastázie Tóthová
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.