Poskytujeme individuální doučování dějepisu na míru.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Nemohu říct nic jiného než jenom to, že mi neskutečně pomohli, v podstatě zachránili. Perfektní přístup zejména od mojí lektorky angličtiny Lucie B. Můžu zodpovědně doporučit.
Příběh Markétky – škola hrou
Rodič
Markétka ukončila 1. třídu, ale já o ni měla stále velké obavy, protože se jí nechtělo číst a psát. Ve škole jsem moc zastání nenašla a bylo mi naznačeno, že s tím nepůjde nic udělat. Dcera chodila ze školy zničená a demotivovaná a chuť poznávat a učit se u ní postupně mizela. Denní rutina ji ubíjela a brzy se u ní začaly objevovat poruchy soustředění a učení. Pro Markétku tedy zvolili kombinaci výuky pomocí her, které jí pomohly nalézt další motivaci. Udělali revizi čtení a psaní a díky individuálnímu přístupu a intenzivní výuce se jim podařilo upravit všechny nedostatky a špatné návyky, které si ze školy odnesla. Po několika hodinách jsem si všimla jejího rostoucího zájmu o studium a také toho, že si dcera začala sama slabikovat dětské knížky. Nakonec jsme se rozhodli změnit základní školu, k čemuž nás přivedlo to, co dokáže individuální přístup k výuce, a to, když se dítěti opravdu někdo věnuje.
Děkujeme Vám za efektivní přípravu.
manželé Horákovi
Děkujeme Vám za efektivní přípravu našeho syna Tomáše k přijímacím zkouškám na víceleté gymnázium z 5. třídy ZŠ. Díky přípravě z češtiny a matematiky se na gymnázium úspěšně dostal. Rovněž děkujeme za doučování dcery Moniky z matematiky. Za dobu doučování si výrazně zlepšila prospěch z tohoto předmětu. Oceňujeme velmi Vaši vysoce profesionální práci a přístup.
Syn se na obě gymnázia dostal s výsledkem 38 bodů z matematiky.
Rodič
Doučování mu pomohlo a hlavně ho s lektorkou moc bavilo! Dokonce mu bylo líto, že už nebude dál chodit... :-) dle mého skvělá reference pro vaše služby a hlavně lektorku.
Moc děkujeme za příkladné doučování
Jana P.
Moc děkujeme za příkladné doučování lektorkou Taťánou K. Syn byl s lekcemi velmi spokojen, lektorka byla milá a příjemná, vždy probíranou látku vysvětlila a upozornila na záludnosti v Cermat testech. Vedla zodpovědně všechny hodiny. Syn byl na přijímací zkoušky naučen a připraven a věřím, že je úspěšně absolvoval. Moc děkujeme za pomoc týmu Školy Populo a především lektorce Taťáně K.
Dcera se naučila mnohem více než ve škole
Kateřina K.
Velká spokojenost s lektory, s jejich přístupem, a spoluprací s koordinátorkami. Dcera se naučila mnohem více než ve škole. I když on-line, vše v pořádku. Určitě doporučuji.
Moc bych chtěl poděkovat Vaší škole za to, že mi umožnila připravovat se na přijímačky.
Filip Matouš
Jmenuji se Filip Matouš a do vaší školy jsem docházel zhruba od poloviny listopadu až do poloviny dubna 2019. Vaše škola mi poskytla možnost doučování a přípravy na šestiletá gymnázia. Po dlouhé a namáhavé přípravě jak ze strany mojí, tak ze strany Vašich učitelů a mých rodičů jsem byl nakonec úspěšný a na obě školy, na které jsem se chtěl dostat, jsem se dostal. Moc bych chtěl poděkovat Vaší škole za to, že mi umožnila připravovat se na přijímačky, ale hlavě dvěma vašim učitelům, bez kterých bych nebyl tam, kde jsem. Moc bych byl rád, kdybyste jim to přečetli nebo se jim aspoň o mně zmínili a řekli jim, že moc děkuji, že odvedli skvělou práci a do budoucna jim přeji všechno hezké.
Všem, kdo váhají, vřele doporučuji
Patricie D.
Chtěla bych poděkovat za skvělé fungování Školy Populo. Jsem zdravotník, který vzhledem k současné situaci nemůže připravovat dceru v deváté třídě k přijímacím zkouškám. Služeb využíváme pátý měsíc, žádné komplikace, vše ze strany školy platí a je na ně spolehnutí. Všem, kdo váhají, vřele doporučuji.
Pod vedením doučujícího syn dosáhl pochopení probírané látky a tudíž zlepšení výsledků
Martina B.
Děkuji vám za spolupráci. Pod vedením doučujícího syn dosáhl pochopení probírané látky a tudíž zlepšení výsledků, proto hodnotím spolupráci s vámi jako velice účelnou a přínosnou.
Velký dík patří jak doučujícímu panu učiteli, tak organizování hodin z vaší strany.
Nevylučuji, že vaše doučování, či kurz v budoucnu nevyužijeme, díky nejlepším dosavadním zkušenostem.
Příběh maminky – náprava deficitů
Maminka Matyáška
Náš syn Matyáš měl jít k zápisu a patřil k dětem, kterým se říká “zlobivé”, měl problémy se naučit základnímu minimu k zápisu a učení neprojevoval moc velký zájem. Protože jsem nebyla spokojena s přístupem, se kterým jsem se setkala v pedagogicko-psychologických poradnách, hledala jsem metodu, která by byla individuální a lidštější. Známá mi doporučila Školu Populo a jejich Předškolní přípravku, s níž měla sama dobrou zkušenost. Již po několika hodinách jsem viděla ten pokrok a byla jsem ráda, že jsem zvolila soukromou instituci. Přístup Matyáše ke škole se po pár hodinách úplně změnil. Začal si psát barevná písmenka a číslice úplně sám, slabikoval si z knížek a začal projevovat zájem o jiné věci, než jen kreslené seriály. Investice nelituji, protože toto se fakt vyplatilo!
lektorka českého jazyka, dějepisu a společenských věd
Zuzka je lektorkou češtiny, dějepisu a společenských věd. V Populu učí od září 2018. Jejím cílem je ukázat studentům krásu literatury a historie, což vůbec nejsou nudné předměty, záleží pouze na učiteli. Velkou část jejího života tvoří knihy – pokud ji nenajdete s nosem zabořeným do knížky jakéhokoli žánru, dělá zrovna společnost svému příteli-knihovníkovi nebo mamince-knihovnici. Dalšími oblastmi jejího zájmu jsou balet, kočky a dění ve světových monarchiích, ne nutně v tomto pořadí. Kus jejího srdce patří také Wiki, staré, uslintané a fantastické německé ohařce.
Mgr. Lukáš Houdek
lektor českého jazyka, anglického jazyka, dějepisu a psychologie
Lukáš absolvoval na Pedagogické fakultě ZČU obor český jazyk a literatura, souběžně aprobaci rozšířil o psychologii. Dlouhodobě se vedle výuky na SŠ a VŠ věnuje také soukromému doučování. Na výuce si nejvíce cení komunikace se žáky a možnosti studium obohacovat hlubším pochopením látky. Rovněž se věnuje publicistické činnosti a tvůrčímu psaní, čímž jeho pedagogická práce dostává širší rozměr. Mezi Lukášovy oblíbené etapy historie patří poválečný vývoj, a to zejména na evropském kontinentu. Dále rád diskutuje o tvorbě Milana Kundery, Sigmunda Freuda a Carla G. Junga.
Ilona Poláková
lektorka českého jazyka, matematiky, zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, ZSV a ekonomie
Ilča vystudovala UMPRUM a 36 let se věnovala tanci. Součástí týmu Školy Populo se stala v květnu 2017. Kromě toho, že navrhuje interiérový design, se zajímá o architekturu, světovou ekonomiku, právo a psychologii. Ale nejvíce ji naplňuje práce s dětmi. V roce 2017 vypracovala studii pro vládu ČR na téma NRP, výživné, soudnictví a školství. Studie zaujala, což je dobré posunutí u nás v republice ohledně těchto témat, která snad zajímají každého z nás. Vlastní několik certifikátů, mimo jiné i z oblasti NRP. Dětem a studentům dodává sebedůvěru a vkládá do nich šanci uspět u zkoušek, zlepšit si kvalifikaci. Je velmi empatická, spolehlivá, svědomitá. Je vdaná, s manželem mají 5 dětí a 2 vnoučky. V současné době mají v pěstounské péči už dospělého chlapce. Jejím koníčkem je modelářství (letadla).
Jana Majorová
lektorka českého jazyka, matematiky, dějepisu, přírodopisu a vlastivědy
Janě je 27 let a je paní učitelkou na 1. stupni základní školy. V současné době se v rámci mateřské dovolené stará o malého synka.
Specializuje se především na obor didaktiky matematiky, ale má dlouholetou zkušenost s doučováním mnoha dalších předmětů, které se vyučují na 1. i 2. stupni základní školy. Doučovala malé i velké školáky již během studií.
Ráda smysluplně pracuje s žáky za účelem zlepšení jejich vzdělávacích dovedností, motivuje je a vede k porozumění učiva. Snaží se být jejich co nejlepším průvodcem k dosažení vytyčených cílů (zlepšení známky z daného předmětu, pochopení probírané látky, úspěšné přijetí na střední školu).
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.