Poskytujeme individuální doučování čínského jazyka na míru.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na
Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy,
která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Na vašem typu doučování je prima, že jste naprosto flexibilní a přizpůsobíte se potřebám a času dítěte
Martina D.
Na vašem typu doučování je prima, že jste naprosto flexibilní a přizpůsobíte se potřebám a času dítěte. Děkuji oběma lektorům, paní Kamile B. a panu Jaromírovi H., kteří připravovali mého syna Marka k přijímacím zkouškám na SŠ, byli skvělí.
Moc chválíme a děkujeme za všechno
Alexandra S.
Paní lektorka Zuzana připravila dceru na přijímačky velmi pěkně, klidně a důsledně. Její přístup je přátelský, otevřený a laskavý. Je škoda, že se nedá naklonovat😉. Paní lektorku jsem osobně nikdy nepoznala, ale stačila mi spokojenost dcery a její výsledky v přípravě na zkoušky. Moc chválíme a děkujeme za všechno.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Výuka japonského jazyka
Jiří K.
V rámci výuky japonského jazyka jsem hledal instituci, která mi je schopna nabídnout maximální variabilitu termínů za akceptovatelnou cenu. Našel jsem tak Školu Populo, která mi vyšla vstříc jak při hledání optimálního času výuky, tak i přijatelné finanční podmínky. Komunikace s institucí vždy byla rychlá, vystupování pracovníků zajišťujících konkrétního vyučujícího bylo příjemné a korektní.
Určitě využijeme Školu Populo i v budoucnu.
Simona B.
Zakoupila jsem u Školy Populo hodiny matematiky pro syna jako přípravu k přijímacím zkouškám na střední školu. Syn byl s doučováním velmi spokojený, těšil se na hodiny a začal si věřit v matematice. Přístup učitele Víta B. byl nadstandardní. Někdy i přetahovali vyučovací hodinu, aby syn vše pochopil. Mně se moc líbilo, že jsem dostávala zprávy do emailu co bylo se synem probráno a jak se synovi v hodině dařilo. Určitě využijeme Školu Populo i v budoucnu. Moc děkuji za dobrou zkušenost.
Ráda bych touto cestou poděkovala paní lektorce.
Jitka Boháčková
Ráda bych touto cestou poděkovala lektorce, která mého syna Ondřeje od ledna připravovala na přijímací zkoušky z matematiky. Dneska jsme se dozvěděli, že byl úspěšně přijat na Obchodní akademii v Brně. Ze 120 přijatých skončil 89. s bodovým hodnocením 33 bodů z matematiky a 34 z češtiny. Tímto jí od nás patří velké poděkování, obzvláště za ochotu setkat se synem ještě v neděli 14. 4. po prvním kole přijímacích zkoušek, aby spolu vše probrali a byl připraven ještě na kolo druhé. Je vidět, že lektoři k žákům přistupují s perfektní organizací, profesionálním přístupem, a to vše ve velmi příjemném prostředí. Poděkování patří tedy i celému vašemu týmu. Do budoucna vám přeji hodně spokojených studentů a při přípravě na maturitu se budeme těšit zase na viděnou.
Velmi si vážíme profesionálního a zároveň lidského přístupu
Sylva M.
Velké díky!
Ráda bych touto cestou poděkovala celému týmu Školy Populo v Hradci Králové, zejména paní ředitelce Janě a paní lektorce za vynikající přípravu našeho syna Martina na přijímací zkoušky na šestileté gymnázium, které také úspěšně absolvoval a byl přijat. Velmi si vážíme profesionálního a zároveň lidského přístupu, ochoty a naprosto bezproblémové komunikace. Doučování či přípravu ve Škole Populo budeme rádi doporučovat svým známým a i sami ji plánujeme v budoucnu opět využít. Přejeme mnoho spokojených studentů a rodičů, tak jako jsme byli my 🙂
Školu Populo mohu doporučit všem.
R. Chlebovcová
Školu Populo mohu doporučit všem, kteří zjistí, že jejich dítě má problém v nějakém předmětu. Dcera díky doučování z matematiky uspěla na přijímacích zkouškách a je přijata na SŠ.
Populo rozhodně doporučujeme
Hana S.
Děkujeme Škole Populo za přípravu syna na přijímací zkoušky na víceleté gymnázium - byl přijat na obě školy. Příprava byla systematická, velmi kvalitní a výrazným způsobem posunula synovy znalosti. Lekce syna hodně bavily a podpořily jeho motivaci. Skvělá byla také zpětná vazba z každé hodiny, kterou jsme dostávali na e-mail. Škola Populo nám vždy vyšla vstříc, když jsme potřebovali lekce přesunout. Populo rozhodně doporučujeme a až se na gymnázium bude hlásit mladší dcera, určitě se na na Vás zase obrátíme!
Tomík se dostal na Elgartku i Jarošku
Hana L.
Chtěla bych vám moc poděkovat. Tomík se dostal na Elgartku i Jarosku. Vyřiďte prosím podekováni jeho lektorce. Těším se na další spolupráci.
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Barbora Cencingrová
lektorka českého a anglického jazyka
Barbora je studentkou Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích, konkrétně teologické fakulty, oboru navazující filosofie. Jako správný filosof (milovník moudrosti) se snaží tuto moudrost předávat ostatním a pomáhat jim tak v jejich rozvoji. Nechybí jí ani schopnost vcítění se do potřeb ostatních. Lektor zkrátka musí zaujmout a umět ""správně vyučovat"", což je někdy opravdové umění. Stejně důležitá je i komunikace mezi lektorem a studentem. I když se bez angličtiny dnes již téměř neobejdeme, zejména pro nás, pro Čechy, je důležitá role češtiny. I když je to náš mateřský jazyk, paradoxně nepatří k těm jednodušším. Čas nejraději tráví v dobré společnosti. Věnuje se sportu – zejména fitness, plavání a cyklistice.
Mgr. Šárka Bauerová
lektorka matematiky
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Markéta Matějková
lektorka českého jazyka, matematiky, anglického jazyka, německého jazyka, chemie a biologie
Markéta studuje třetím rokem na Univerzitě Hradec Králové biologii a chemii s učitelstvím. Jejím snem je už od malička stát se učitelkou. Doučování se věnuje již delší dobu. Vše začalo od doučování spolužáků, mladší sestry a od podzimu 2019 působí ve Škole Populo. Hodiny s žáky ji velmi baví a má radost za každý žákův úspěch. Doučuje biologii, chemii, český jazyk, matematiku, a také zvládne zopakovat s žáky anglický a německý jazyk. Ve svém volném čase se věnuje cyklistice, lyžování, procházkám v přírodě a práci v laboratoři.
Bc. Sabina Žigová
lektorka českého a ruského jazyka
Sabina je studentkou navazujícího oboru Ruský jazyk a český jazyk pro střední školy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni. Své pedagogické znalosti a dovednosti uplatňuje i v individuálním doučování, a to především v rodině a u přátel. Má zkušenosti s doučováním hlavně českého jazyka (i pro cizince), dále je schopna doučovat ruský jazyk, dějepis, zeměpis a společenské vědy. Sabina je velmi pečlivá a pracovitá, od dětství hrála tenis, má i trenérský kurz tenisu, takže vztah k dětem má od mala velmi kladný. Ráda čte, sportuje a tráví čas s rodinou a přáteli.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.